28/05/2012

*uke 35!


her går det unna, gunnar!

8 comments:

  1. wow, Så stor og fin mage. Nå er det ikke lenge igjen. Søt storebror:) Klem

    ReplyDelete
  2. Stor og finfin babymage!
    Fint gulv og kid i bakgrunn også :)

    ReplyDelete
  3. Jeg er 35+5, riktignok førstegangs, men du, som tida flyr! Du ser fresh og fin ut!

    Jeg husker ikke hvordan jeg oppdaget bloggen din, men følger deg ihvertfall fast :)

    Vet dere selv om det er en liten bror eller søster i magen, eller skal dere overraskes?

    Lykke til fra en leser i nord!

    ReplyDelete
  4. så fin du er...fin han lille linselusen;-)) også!!!ha en fortsatt fin, fin pinse:-))

    ReplyDelete
  5. Really like your blog, despite the fact I don't understand anything you write;)

    ReplyDelete
  6. Wow - så fort det går! Spennende uker nå på slutten, lykke til med innspurten!!

    ReplyDelete
  7. Herlig, herlig! Jeg er 18 uker i dag, tenk om to uker er jeg halvveis!

    ReplyDelete