10/06/2012

*jonathan og vossatassars giveaway!



vår egen lille "vossatass", jonathan, vil i samarbeid med de andre vossatassane, gi bort en finfin gavepakke med vossatassarprodukter til fire heldige vinnere!
reglene for å bli med i giveawayen er som følger:

  • du får et lodd for å svare på hva de sju vossatassane heter (sjekk vossatassars hjemmeside)
  • du får enda et lodd dersom du liker vossatassar på facebook
  • du får et lodd til hvis du lager et innlegg/linker til denne giveawayen på din egen blogg
  • du får et siste lodd for å legge deg til som følger eller allerede er følger av bloggen vår
alt i alt er det altså mulig å få hele fire lodd! du trenger ikke ha egne barn for å være med i trekninga; gavepakken kan jo også bli en fin presang til en aktiv, liten unge du kjenner.
giveawayen starter nå, og de fire vinnerne trekkes søndag 17.juni. utenlandske lesere er selvfølgelig også hjertelig velkomne til å bli med i trekninga! lykke til!

42 comments:

  1. Meep, jeg er med! Vossatassane heter RIkke, Romle, Ullrikk, Smergel, Redderik, Ponk og Uffe. Jeg liker på FB og er følger. Da blir det altså tre lodd på meg :)

    ReplyDelete
  2. Så fin premie! Tar 1 lodd jeg. Er følger :)

    Klem Lene

    ReplyDelete
  3. De heter Uffe, Ponk, Ullrikk,Romle, Redderik, Smergel og Rikke. 1 lodd på med.
    Hilsen Renata
    morogde4ungene@hotmail.no

    ReplyDelete
  4. Prøver lykken med 2 lodd. Vossatassene heter Romle,Rikke Ullrikk, Smergel, Redderik, Ponk og Uffe
    Like på face.

    martine@readentertainment.no

    ReplyDelete
  5. Oh, I´m in! Vossatassane heter RIkke, Romle, Ullrikk, Smergel, Redderik, Ponk og Uffe. Liker dem på facebook, og følger allerede bloggen din. Har ikke egen blogg dessverre.

    3 lodd til MaritMuliusJulius

    ReplyDelete
  6. Tar 1 lodd.

    Vossatassene er Rikke og Romle. Ullrik. Smergel. Redderik. Ponk. Uffe.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    ReplyDelete
  7. heisann! tar 3 lodd (følger, kommentar + link fra egen blogg)

    ReplyDelete
  8. Hei! Jeg tar tre lodd, vossatassene er Rikke, Romle, Ullrikk, Smergel, Redderik, Ponk og Uffe. Liker på facebook og er følger:)

    Jeanette!n

    ReplyDelete
  9. Hei!
    Så fin blogg!
    Ble sittende å skrolle langt nedover her! Så mye fin inspirasjon :)
    La meg til som følger og vossatassane heter Rikke, Romle, Ullrikk, Redderik, Smergel, Ponk og Uffe ;)
    Hilsen Dina.

    ReplyDelete
  10. de heter Rikke, Romle, Redderik, Uffe, Ponk og Smergel, og ullrikk.
    Og Jonathan da :)

    så det blir to lodd (navn + er følger i fra før)

    ha ein fin søndag kveld :)

    henriette

    ReplyDelete
  11. For en fin premie! Digget spesielt solbrillene :) Tre lodd til meg. Er allerede liker på fb og følger her. Vossatassene heter Rikke, Romle, Redderik, Uffe, Ponk, Ullrikk og Smergel

    ReplyDelete
  12. Jeg blir gjerne med på 4 lodd :-D
    Har en liten gutt som ville elsket denne premien ;)
    Vossatassene heter; Rikke, Romle, Ullrikk, Smergel, Redderik, Ponk og Uffe

    Klem Karianne

    ReplyDelete
  13. Vossatassene heter: rikke,romle,ulrikk,smergel, redderik, ponk og uffe. Jeg trekker 3 lodd:)

    ReplyDelete
  14. Jer er såå med. Har en nybakt storebror som hadde blitt veldig stolt :)

    4 lodd på meg, og Vossatassene heter; Ullrikk, Rikke, Romle, Redderik, Uffe, Ponk og Smergel.

    ReplyDelete
  15. Herlig med give away og herlig med Vossatassar! :D Inspirert av vossatassen din kjøpte jeg anorakk til Oliversen, den er sååå tøff!
    Vossatassene heter Rikke, Romle, Ulrikk, Smergel, Rederikk, Ponk og Uffe. Jeg er følger av bloggen her og "liker" vossatasser på FB.

    ReplyDelete
  16. Jeg blir med og krysser alt av fingre og tær!
    De heter Ullrikk, Rikke, Redderik, Romle, Ponk, Smergel og Uffe.
    Jeg liker på facebook, er følger og linker på bloggen min!

    Jeg tar dermed 4 lodd!

    <3

    ReplyDelete
  17. Flott give away!
    Jeg vil gjerne prøve lykken med 2 lodd :) Klem fra Tonje

    ReplyDelete
  18. jeg er med! Vossatassane heter RIkke, Romle, Ullrikk, Smergel, Redderik, Ponk og Uffe. Jeg liker på FB og er følger. Da blir det altså tre lodd på meg :)

    ReplyDelete
  19. Jeg klasker til med 2 lodd. Vossatassene heter Rikke, Romle, Redderik, Uffe, Ponk og Smergel og jeg liker på Facebook.

    Hilsen Kaja

    ReplyDelete
  20. Jeg tar tre lodd og krysser fingrene!

    Vossatassene heter: Rikke, Romle, Ullrikk, Smergel, Redderik og Ponk.

    Klemmer fra Stine

    ReplyDelete
  21. Rikke, Romle, Ullrikk, Smergel, Redderik, Ponk og Uffe !!


    Har ikke blogg eller facebook :\ Kan poste en link på "terminvener" på mammanett? :P hehe

    Hilsen Tina

    ReplyDelete
  22. 2 lodd på meg! Vossatassene heter Rikke, Romle, Ullrikk, Smergel, Redderik, Ponk og Uffe. Liker på Facebook. E mail: kirstiandreassen@hotmail.com

    ReplyDelete
  23. Jag är gärna med, jag tar 2 lotter.

    * Vossatassarna heter RIkke, Romle, Ullrikk, Smergel, Redderik, Ponk och Uffe.

    * Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/june/17-juni-giveaway.html

    ReplyDelete
  24. Vossatassane heter RIkke, Romle, Ullrikk, Smergel, Redderik, Ponk og Uffe. Jeg tar 2 lodd og krysser fingre og tær :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    ReplyDelete
  25. Jag är med och tar gärna fyra lotter.

    1. De heter Rikke, Romle, Ullrikk, Smergel, Redderik, Ponk och Uffe.
    2. Gillar på facebook (Annika Nilsson Pettersson)
    3. Länkar i bloggen: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/june/jagerjonathan.html#comment
    4. Jag följer som nr 430

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    ReplyDelete
  26. RIkke, Romle, Ullrikk, Smergel, Redderik, Ponk og Uffe :)

    Jeg følger de på FB

    Legger en link på min side
    www.tankespinnlangsveien.blogspot.com

    og jeg er følger av bloggen din

    Oi det ble full pott det!!
    Da krysser jeg fingre for at mine små kanskje får litt vossatasseeffekter! :D

    ReplyDelete
  27. Hei :-)
    Vossatassane heter RIkke, Romle, Ullrikk, Smergel, Redderik, Ponk og Uffe. Jeg liker på FB og er følger. Da blir det tre lodd på meg :)
    Mvh Eli
    eliiham@hotmail.com

    ReplyDelete
  28. 1 lodd til meg som følger av bloggen ;)

    ReplyDelete
  29. Vossatassene heter: Romle, Rikke Ullrikk, Smergel, Redderik, Ponk og Uffe. Linker også, så 2 lodd til meg.

    ReplyDelete
  30. Super give away, eg er med. 4 lodd på meg:)
    Vossatassane heiter Rikke, Romle, Ullrik, Smergel, Redderik, Ponk og Uffe.

    Titt gjerne innom meg, har også ein give away gåande.
    -May Brit-

    ReplyDelete
  31. Eg vil òg bli med:)
    Tassane heiter Ponk,Ullrik,Smergel,Uffe,Rikke,Romle og Redderik.
    Likar på FB, så to lodd!

    monicabs7@hotmail.com

    Superfin blogg!

    ReplyDelete
  32. Jeg er allerede følger av bloggen din, og jeg liker allerede Vossatassar på fb. Vossetassene heter Rikke, Romle, Ullrikk, Smergel, Redderik, Ponk og Uffe, så da tar jeg tre lodd:)

    ReplyDelete
  33. Vossatassane heter RIkke, Romle, Ullrikk, Smergel, Redderik, Ponk og Uffe. Liker også vossatassar på facebook, så to lodd på meg.

    marita_ekeberg@hotmail.com

    ReplyDelete
  34. Oh denne giveawayen vil jeg få med meg, så absolutt!

    Vossatassane heter Rikke, Romle, Ullrikk, Smergel, Redderik, Ponk og Uffe.

    Og jeg er følger pluss linker til deg inne fra bloggen min ;)

    3 lodd trekker jeg spent!

    Gode hilsner fra Mumsi

    ReplyDelete
  35. Jeg tar tre lodd, og krysser både fingre og tær! :-)
    Vossatassane heter RIkke, Romle, Ullrikk, Smergel, Redderik, Ponk og Uffe.

    linncicilie@hotmail.com

    Lykke til med innspurten til fødsel! Gleder meg til å følge med videre! :-)

    Linn Cicilie

    ReplyDelete
  36. Jeg trekker to lodd!

    Vossatassane heter Rikke, Romle, Ullrikk, Smergel, Redderik, Ponk og Uffe :)

    TAKK :)

    ReplyDelete
  37. Kjempefin premie. Jeg vl gjerne ha 3 lodd. De heter Uffe, Ponk, Ullrikk,Romle, Redderik, Smergel og Rikke.
    Hilsen Mona

    ReplyDelete
  38. Så gøy!
    Jeg tar 4 loodd og vossatasserne heter
    RIkke, Romle, Ullrikk, Smergel, Redderik, Ponk og Uffe

    ReplyDelete
  39. I come last?:)
    rikke,romle,ulrikk,smergel, redderik, ponk and uffe
    4 lodd
    hugs
    Gerda

    ReplyDelete
  40. Så gøy! Hiv meg med i siste liten.


    Gutten vår har fleire plagg frå Vossatassane og er kjempefornøgd med dei.

    Vossatassane heiter: Rikke, Romle, Redderik, Uffe, Ponk og Smergel.
    Følger bloggen, liker Vossatassane på facebook, så tre lodd på meg.

    Fin søndag til deg og dine!

    ReplyDelete
  41. Nice replies in return of this query with solid arguments and describing all regarding that.


    Here is my blog post :: diet worked amazingly

    ReplyDelete