17/06/2012

*me and my camera, soon to be part three?!


som de fleste sikkert har fått med seg så er jeg gift med en fotograf. han tar fantastiske bilder (!!), og mange av dem dukker opp her på bloggen! men siden han er en busy mann, og det faktisk er jeg som skriver denne bloggen, så blir brorparten av bildene her inne tatt av meg. jeg har jo tidligere skrevet om mine kjærlighetsforhold til mine kameraer (her og her), og nå lurer jeg på om det ikke er på tide å starte en ny romanse?! 
ryktene sier at canon powershot g1 x snart er på vei inn i hus, og jeg er klar for å la meg forføre. jeg gleder meg!
fin søndag!

2 comments:

  1. Spennende med nytt kamera da!

    Så fiine bilder frå nyoppussa leilighet og herleg, rolig lørdagsmorgon- stemning, nedanfor.

    Hos oss er det "dagen derpå" etter nydeleg bryllup til gode venner i går. Gravidmage,stram strøpebukse, bekkenøsning og høghela sko er jo eit kapittel for seg sjølv slike dagar, men var veldig kjekt:)

    Fiin søndag til deg og dine!

    ReplyDelete
  2. Har fulgt med på bloggen din en stund... Veldig fin! Ha en fin søndagskveld! Hilsen Janne (Fra utenfor Bergen by, kreativ, gift og mamma til to jenter, helsefaglig utdanna).

    ReplyDelete