20/06/2012

*vigdispaletten!


som de fleste sikkert har fått med seg, så er jeg veldig glad i knæsj rosa i interiøret her hjemme! men sammen med alt det rosa så trenger jeg også noen duse, rolige farger. for tiden er det disse fargene som utgjør vigdispaletten:

1. min mamma`s gamle barnejærstol, malt i en dus "gammelgrønn" farge, kode 3505.
2. finfin trekasse til bøkene til jonathan, malt i en vossablå farge, kode s4030-b.
3. speil, malt i knæsj pink, kode ral 4010.
4. og så er det aldri feil med litt multi-colour!

hvilke farger liker du å omgi deg med; hva er din palett?!

10 comments:

  1. kom koslig pakke i posten i dag :) tusen takk!

    liker fargepaletten din, den rosa fargen er kanon tøff.
    Eg er fortida glad i alle farger som minner om sommer... gult er favoritten.

    Ha ein fin kveld.

    henriette

    ReplyDelete
  2. Hos oss går det mye i grønt, dus grålilla, mørk teak og rene hvitfarger :D

    ReplyDelete
  3. heisann! jeg har linket til innlegget ditt - håper det går bra:)

    ReplyDelete
  4. Rååsa er diggbart! digger aller mest gult.. lys turkis er også en liten favoritt :-)

    ReplyDelete
  5. Jeg er stor fan av kombinasjonen hvitt, bege/brunt og gammelrosa + noen innslag av dus grønn (à la den stolen du viser til her) og "sommerblå". Ble visst mange farger det. Men hvitt, lyserosa og litt lysebrun er veldig meg:)

    Liker bloggen din veldig godt;)

    Klem fra Bergensmamma!!

    ReplyDelete
  6. Sier ikke nei til multicolours jeg! Masse farger, men MYE sort og hvitt og grått så de andre fargene POPPER ut i interiøret!

    ReplyDelete
  7. nydelige farger, den første er favoritten :) ha en fin helg..

    ReplyDelete
  8. Gratulerer med ei nydelig lita tulle!

    ReplyDelete
  9. Gratulerer SÅ mye med lille vakre Maria! For en fantastisk nyhet å våkne til! :) (og så rart at man kan glede seg så mye på andres vegne, noen man bare leser bloggen til!) :)
    Masse masse lykke til!

    ReplyDelete
  10. Nei så fint! Jeg har planer om å male noen rosa detaljer hjemme. Hva er fargekosen på den stilige rosafargen du har malt speilet i ?

    Takk på forhånd! Martine

    ReplyDelete