31/07/2012

*bestått!



tusen takk for oppbackende kommentarer på forrige innlegg; godt å vite at det er flere der ute som
skalv litt i buksene første gang de skulle være alene med to små barn! 
og vet dere, jeg tror jammen meg jeg besto ildprøven;)

det jeg i forkant så på som mest utfordrende var hvordan jeg skulle få underholdt jonathan best mulig når maria skal ammes så godt som to ganger i timen, og nekter å sove noe annet sted enn inntil meg. jonathans tålmodighet strekker ikke så langt om dagen, og han kan lett slå seg vrang når ting ikke går hans vei.
men det var som om begge barna forsto at mamma trengte litt ekstra tålmodighet fra dem begge i dag, for maria sov faktisk 2x50 minutter i egen seng, noe som gjorde at jonathan og jeg fikk litt etterlengta alenenetid sammen. og jonathan slo seg ikke vrang en eneste gang, underholdt seg selv når jeg måtte amme eller bysse på maria, og han var til stor hjelp med å underholde lillesøster når jeg måtte lage mat og liknende. 
jeg vet at ikke hver dag kommer til å gå like så greit, men det var en knakanes god start!

nå må dere ikke glemme å delta i giveawayen vår, da; finfin premie for alle småbarnsforeldre!

2 comments:

  1. Så herlig -
    sånne dager er bare gull
    : )

    Nydelige småspirer du har!

    ReplyDelete