02/08/2012

*en jeg er jonathan giveaway!


dagens giveaway er sponset av bambino og mam, som de fleste av dere sikkert kjenner til! grunnsteinen i virksomheten er den enorme erfaringen med barns behov og velvære. fokuset deres er omtanke, glede, design, vitenskapelige tester og praktiske produkter.
  jeg har gleden av å gi bort et baby start-kit bestående av: 

1 stk. anti colic flaske
1 stk. spill proof cup
2 par bestikk (gaffel og skje)
1 par smukker (6+ måneder)
1 par spiseskjeer i plast 

fargene på produktene kan selvfølgelig varieres etter barnets kjønn hvis det er ønskelig.

  • du får et lodd for å like både bambino og mam på facebook
  • du får enda et lodd dersom du lager et innlegg/linker til giveawayen på dine egen blogg eller på facebook
  • du får et siste lodd for å legge deg til som følger, eller allerede er følger av bloggen vår
alt i alt er det altså mulig å få tre lodd. du trenger ikke ha egne barn for å være med i trekninga; start-kitet kan jo også bli en fin presang til noen du kjenner som har eller venter barn.
giveawayen starter nå, og vinneren trekkes mandag 6. august. utenlandske lesere er selvfølgelig også hjertelig velkomne til å bli med i trekninga! lykke til, og takk for at dere deltar i giveawayen vår! 





30 comments:

  1. ALLE kjenner vel bambino og mam ja! :) Mange produkter fra de her hjemme, og vi ønsker oss gjerne fler! To lodd på meg!

    ReplyDelete
  2. Dette hadde vært perfekt nå som vi nettopp har fått baby! Tar 2 lodd:)

    ReplyDelete
  3. Min bedste veninden venter en lille baby pige til oktober, så jeg lægger et lod!

    ReplyDelete
  4. Jag tar såklart tre lotter.
    Med tvillingtjejer behöver man alltid mycket av sådana saker.
    Håller tummarna...

    ReplyDelete
  5. Jeg får prøve å vinne til søstra mi som venter i september :) To lodd til meg :)

    ReplyDelete
  6. Håper på vinnerlykke på vegene av bolla i magen!

    To lodd!

    ReplyDelete
  7. Tar såklart 3 lodd :-) flotte produkter som blir brukt daglig hos oss

    ReplyDelete
  8. De plastskjeene er virkelig supre. Slenger meg med og krysser fingrene for at mitt ene lodd er et lykkelodd ;-)

    Klem, Cecilie

    ReplyDelete
  9. Jeg tar gjerne 3 lodd!:) Liker allerede mam og bambino på face og følger bloggen:)

    anja

    ReplyDelete
  10. To lodd på meg, for lille Jacob`en vår :)

    ReplyDelete
  11. Prøver lykken med 1 lodd

    martine@svarstad.com

    ReplyDelete
  12. To lodd på meg også - liker og følger bloggen! :) Lykke til med tilværelsen hjemme alene på dagtid. Jeg har termin om 6 uker og med mann som jobber på nordsjøen 14 dager i slengen - må jeg si jeg er spent! ;)

    Ønsker deg en fin dag!

    KLEM JORID

    ReplyDelete
  13. 2 lodd på meg:) er veldig fan av MAMproduktene, og bruker dem på begge de to små mine:)

    ReplyDelete
  14. Dette er jo helt topp. Max slenger seg på og krysser armene (har ikke helt kontroll på fingrene enda).

    http://nullfiresyvni.blogspot.no/2012/07/barnlig-give-away.html

    3 lodd på oss.

    Kirsti

    ReplyDelete
  15. Vil gjerne ha 2 lodd. Bruker MAM produktene til min sønn på 5mnd, men ønsker meg gjerne fler.

    ReplyDelete
  16. Prøver meg med ett lodd jeg :)

    Klem fra Stine

    ReplyDelete
  17. Jeg tar ett lodd, og krysser fingrene for at det er alt jeg trenger! Gleder meg til å følge den koselige bloggen deres
    : )

    Klemmer
    Maria.

    ReplyDelete
  18. sisselkorsvold@hotmail.com1 August 2012 at 11:12

    Jeg har tre lodd og krysser fingrer for at jeg vinner:)
    Liker bloggen din!

    ReplyDelete
  19. Jeg vil rigtig gerne være med på 1 lod ...

    ReplyDelete
  20. Jeg vil gjerne være med.
    To lodd til meg :)

    ReplyDelete
  21. Hei, deltar gjerne med et lodd.

    ReplyDelete
  22. Jeg vil gjerne være med!! To lodd til meg :-)

    ReplyDelete
  23. Prøver lykken med 3 lodd. Digger begge produkter, og å teste ut enda flere av dem hadde vært supert. Mini hadde nok syntes det var stas med egen kniv og gaffel!

    ReplyDelete
  24. Jeg tar gjerne et lodd før tiden er ute. Her venter vi vår første, ei lita jenta. Gleder oss veldig!

    ReplyDelete
  25. 2 lodd ble det nok på meg :) dette blir stas for vår lille jente.

    ReplyDelete