27/07/2012

*fin fredag!

oss fire; fortsatt inne i sykehusboblen.

fin fredag, folkens! og for maria og meg tror jeg nesten at det blir en enda finere lørdag, for i morra kommer nemlig gutta våre hjem fra hellas!

jeg må også få takke for alle koselige kommentarer dere legger igjen her på bloggen, og for alle mailene dere sender meg. det er jo nettopp kommunikasjonen med dere som gjør bloggingen så gøy! den siste tida har jeg vært utrolig dårlig til å svare på både kommentarer og mail, og det er jeg lei meg for; tida strekker bare ikke til. men jeg har ikke glemt dere; og i helgen skal jeg prøve å ta et skikkelig ride.
det er alltid litt vanskelig å avgjøre om jeg skal svare på kommentarene/spørsmålene deres her på bloggen, eller inne på bloggene deres (for dere som har det). jeg tror jeg skal gjøre det som en vane å svare i kommentarfeltet her inne hos meg, slik at flere kan lese svaret. høres ikke det greit ut?

det var veldig fint å lese responsen deres på innlegget mitt om amming! 
vi er tydeligvis flere som er, eller har vært i samme båt, og forhåpentligvis kan vi dra nytte av hverandres erfaringer.
og ved å diskutere slike ting som for eksempel ammetrøbbel eller babyblues, så har vi vel motbevist at alle mammabloggere bare skriver om idyll, lykkerus og cupcakes?!
 
vi mammabloggere er i skuddlinjen som aldri før, og denne gangen hadde jeg verken tid eller overskudd til å slenge meg på debatten. men det er det andre fine damer som har gjort; se for eksempel her og her!
 men hvis dere vil se hva jeg skrev en annen gang mammabloggerne var på pinebenken, så les blogginlegget mitt kvalmt perfekt?!

2 comments:

  1. Hei Vigdis!
    Takk for en flott blogg - alltid spennende og oppløftende å lese!

    Og gratulerer med lille Maria! Superkjekt å følge dere, for jeg var der du er nå for nøyaktig ett år siden. Visste du at du skulle få jente denne gangen? Du har så nydelige navn på barna dine, og jeg er litt nysgjerrig på hva Maria skulle hett om hun hadde vært en gutt?

    Klem Mie

    ReplyDelete
  2. *hei mie!
    så koselig at du liker bloggen!
    ja, jeg visste at jeg gikk og bar på en liten jente denne gangen! eller det vil si; de så det ikke på 18 ukers kontrollen, så da jeg skrev her på bloggen at jeg ikke visste hva slags kjønn det var så var det faktisk sant. men vi tok en litt senere ultralyd også, og da så de at det var en jente:)
    hyggelig at du liker navna på barna våre! vi hadde valgt ut et guttenavn også, så hvis maria hadde vært gutt så skulle hun hett jens.

    vigdis*

    ReplyDelete