21/07/2012

*kolon!


i dette innlegget, som for øvrig viser hvordan spisestua så ut før den store oppussinga, så etterlyste jeg en plastmatte som man kunne legge oppå gulvteppet for å beskytte det mot søl. da var det mange som tipset meg om kolon gulvbeskytter fra ikea, som vi endte opp med å kjøpe to av til vår nye spisestue. nå er det så mange som har spurt meg om hvor jeg har kjøpt våre matter, så nå sprer jeg det glade budskap videre. helt genialt når du har barn som spiser spaghetti og kjøttsaus med hele kroppen, spør du meg! selvsagt synes den litt, men det er uansett bedre enn tomatsaus- og kakaoflekker på teppet, eller hva?

4 comments:

  1. Hvor har du kjøpt teppet?

    ReplyDelete
  2. Det skulle vi vist have haft, vores trægulv er helt ødelagt under højstolen, mest med ridser af at trukket frem og tilbage. Tak for tippet.

    ReplyDelete
  3. Så utrulig smart ide,har ikkje sett slik før men det var genialt:)
    Fine lørdagskveld til deg!
    Klem

    ReplyDelete
  4. *flyavsted: teppet er fra ikea

    http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90103254/#/80104862

    vigdis*

    ReplyDelete