10/07/2012

*kontorkroken!


etter oppussinga så har det meste byttet plass her hjemme. men kontorkroken har fått bli der den var! nå må vi bare bestemme oss for hva slags hyller vi skal ha på veggen til høyre, og så er vi mer eller mindre ferdige her også.
kontorkroken er en av favorittstedene mine i leiligheten. lyset fra de store vinduene faller så fint inn her på formiddagen, og jeg elsker å sitte her og pusle på macen i mens jeg titter ut på folk som går forbi nede på gata.
det er som regel her jeg sitter når jeg blogger, og jeg gleder meg veldig til lange, koselige bloggmorninger her nå som jeg skal ha et år med mammapermisjon!

7 comments:

  1. lekkert.. skjønner godt du trives der :)

    ReplyDelete
  2. Hei ønsker du vite hvordan du kan få flere lesere eller tjene penger på din blogg?
    Besøk www.postblogg.com

    ReplyDelete
  3. Waaaaaw... Så fint dere har fått det!! Ikke til å kjenne igjen... Stilig før også!! Men så lyst oglekent- akkurat som jeg liker det :) Nydelig kjøkken, Nydelig Maria, og hvor er sky-bodyen fra?? God onsdags kveld :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. *så koselig at du liker forandringene vi har gjort!! genseren med skyer er fra lindex, men den er fra Jonathan var baby, så jeg tviler på at den er å oppdrive nå* klem v

      Delete
  4. Så fint I har det. hvorfra er billederne i kontoret? :o)

    ReplyDelete