19/07/2012

*maria is beautiful!


 i dag er det en måned siden lille maria`n vår kom til verden. ikke skjønner jeg hvor de fire ukene har blitt av, samtidig som det føles som om hun har vært her for alltid! 
den lille jenta vår er et rolig, lite vesen som er mer enn fornøyd med tilværelsen bare hun får en full pupp, et bryst å ligge inntil eller en varm hånd på hodet. vi har nesten aldri hørt henne gråte, men hun veksler derimot mellom å male som en katt eller grynte som en liten bryggesjauer når hun har noe på hjertet. artige, lille tutla!
 på en bitte liten måned har vi lært så utrolig mye om denne lille bylten; tenk hva et helt liv med henne vil lære oss!

8 comments:

  1. Maria er kjempesøt. Her har babyen rukket å bli hele to år, om jeg ser tilbake så føles det vel som om det var ca 4 uker siden jeg hadde han inne i magen min :)

    ReplyDelete
  2. Så nydelig hun er:) Hun ligner på storebroren! Jeg håper du vil fortelle litt fra fødselen og tiden etterpå. Klemmer

    ReplyDelete
  3. Åå, hun er vakker! Kos dere alt dere makter:)

    ReplyDelete
  4. Kjempe søt er hun :) Kos dere videre :)

    ReplyDelete
  5. Så utrulig skjønne jente:))

    ReplyDelete
  6. Så søt hun er. Lik på storebroren (som også er nydelig vakker) :-)

    ReplyDelete
  7. nydelig nydelig
    hjertelig til lykke!
    nyt

    sommerhilsen fra
    Åpent^hus

    ReplyDelete