23/07/2012

*tett inntil 2!


når man har en baby som sover omtrent 20 timer i døgnet så skulle man tro at man fikk gjort ekstremt mye. det får man altså ikke! for når denne babyen ikke vil sove med mindre den ligger tett inntil deg, så blir det til at en stort sett sitter/ligger/sover sammen med babyen mesteparten av de 20 timene. misforstå meg rett; det er veldig hyggelig det altså, og de tre første ukene så passet det meg ypperlig! men når du heter vigdis og liker å få ting gjort, så blir du lett rastløs av all denne sitte/ligge/sovinga med babyen i så mange timer! så nå har jeg børstet støv av bæresjalet jeg bar jonathan rundt i, og da skal dere se at det blir andre boller. win win for begge to, vil jeg påstå!
fin mandag*

3 comments:

  1. Å bære tett inntil var helt fantastisk <3

    ReplyDelete
  2. Koselig med baby tett inntil seg :) Ikke mindre kjekt når du kan gjøre andre ting samtidig, multitasking er kjekt! :)

    ReplyDelete