15/07/2012

*vår hvite boks med farger i!


når jeg leser i interiørblader eller kommer hjem til folk
som har det veldig stilrent og uten så mye fargespill så tenker jeg ofte at det må være utrolig deilig og harmonisk å bo slik! og så vurderer jeg i nøyaktig to minutter å ta bort litt farger her hjemme til fordel for det hvite og harmoniske, og så ombestemmer jeg meg like raskt igjen! for fargene her hjemme gjør meg så glad, og akkurat nå kunne jeg ikke tenke meg å leve uten dem. dessuten så har vi jo hvite gulv, tak og vegger som skaper en finfin harmoni til alle fargene rundt omkring. og det er akkurat slik jeg vil bo; i en hvit boks fylt med farger!

5 comments:

  1. For en fantastisk vakker blogg du har, og nydelige barn. Tusen takk for titten!

    ReplyDelete
  2. Dette var virkelig et fint innlegg. Verdens fineste blogg! Denne bloggen gjør at jeg gleder meg til å få barn, og la dem vokse opp i Oslo en gang i fremtiden.

    ReplyDelete
  3. Jeg er så enig med deg, jeg må også ha noen fargeklatter i hverdagen :)

    Finfin dag til deg :)

    ReplyDelete
  4. Som om jeg skulle sagt det selv ;-) Jeg kunne ikke levd uten farger jeg heller, dessuten ser jeg jo at ungene blir glade av det også! Men når d er sagt liker jeg veldig godt å se bilder av interiører med en strammere fargebruk, heldigvis kan man variere litt i de ulike rommene om man har lyst til det :-) Synes du er supergod på interiør, digger stilen din! Klemklem

    ReplyDelete
  5. Superfin blogg, superskjønn familie, superkult hjem, supergøy å følge bloggen din :-) Mååå liksom bare innom å se hva som skjer...(har blitt hekta)

    ReplyDelete