29/08/2012

*en jeg er jonathan giveaway!



jonathan i superfine og behagelige klær fra småfolk.

jeg har gleden av å presentere en ny finfin giveaway sponset av min nye samarbeidspartner, lille martine.
lille martine er en kjempefin klesbutikk som ligger på byhaven kjøpesenter i trondheim. de selger klær og gaveartikler til barn mellom 0 og 14 år, og merkene de fører er mange og spennende! i tillegg til butikken i trondheim har de også en nettbutikk, slik at flere kan få tak i produktene. der har de fast frakt på 49 kr, og fri frakt på hårpynt.

jeg er så heldig å få lodde ut en valgfri genser fra det skjønne merket småfolk  til to heldige vinnere!

1. du får et lodd for å legge igjen en kommentar i kommentarfeltet mitt der du forteller meg hva du aller helst ville kjøpt i nettbutikken til lille martine.

2. du får enda et lodd for å like lille martine på facebook.
 
3. du får et tredje lodd for å like jeg er jonathan på facebook.

 giveawayen starter nå, og vinneren trekkes mandag 3. september. utenlandske lesere er selvfølgelig også hjertelig velkomne til å bli med i trekninga! lykke til, og takk for at dere deltar!
 

98 comments:

  1. Hei.
    Jeg ville ha kjøpt den blå elefantgenseren, siden jeg bor i Trondheim så har jeg faktisk vært innom Lille Martine og kjøpt den blå velourbuksa (verdens deiligste joggebukse) og 3 småfolkgensere. Jeg liker både Jonathan og Lille Martine på Facebook.

    ReplyDelete
  2. Hei hei!
    Jeg ønsker meg den hvite genseren med kattepuser på, fra Småfolk. I str. 86.
    Jeg liker Jeg er Jonathan og Lille Martine på fjesboka.
    Det blir tre lodd det. :)

    ReplyDelete
  3. sisselkorsvold@hotmail.com28 August 2012 at 23:03

    Jeg vil være med og vinne:)
    I nettbutikken ville jeg kjøpt en lyseblå lampe fra Lisbeth Dahl eller en stor Maileg kanin:)
    Jeg har 6 lodd:)

    ReplyDelete
  4. sisselkorsvold@hotmail.com28 August 2012 at 23:06

    Mulig jeg misforsto;)
    Hvis jeg skal velge en genser jeg ville kjøpt i nettbutikken hadde jeg valgt blå genser med reserbiler i str 110-116.

    ReplyDelete
  5. Hei! Ville helst hatt ein løvebody til poden! Liker jegerjonathan på face :) silje

    ReplyDelete
  6. Yahoooo jeg er med!!!
    Jeg hadde kjøp en slik supermyk joggebukse, deilig!!
    Så liker jeg dere selvfølgelig ;)
    Å håper på å vinne ;)

    Velkommen innom meg også ;)

    ReplyDelete
  7. Hei.
    Jeg ville ha kjøpt Jakke old school blå/burgunder stor gutt, fra Hummel. Liker Jege r jonathan på FB, og tar dermed 2 lodd.

    ReplyDelete
  8. Yay another giveaway! Jeg slenger meg på og trekker tre stk lodd! Jeg kikket i butikken og kunne godt tenke meg å kjøpe en deilig kosedress/pysj ala "Stripete heldress jente, Hummel" eller synes jeg at Småfolk klærne er veldig kule, eksempel "Genser elefant lilla, Småfolk" !! Nå krysser jeg fingrene

    ReplyDelete
  9. Så fin samarbeidspartner, de har jo super nettbutikk :-) jeg ønsker med løvegenser i 98/104! Og jeg har to lodd... Så håper jeg har flaks :-) Kristine

    ReplyDelete
  10. Jaaaaa,blir gjerne med på give away:)
    1.Ville ha kjøpt lilla "tunika lille bambi" i str 98.
    2.Liker lille martine på FB
    3.Liker jeg og jonathan på FB
    Da blir det 6 lodd:)
    Håpe,håpe:)
    h_aarbogen@hotmail.com

    ReplyDelete
  11. Det blir nok bare ett lodd på meg, for jeg har ikke Facebook så jeg kan ikke like noen:-( Men jeg liker deg likevel da:-)
    Og så må jeg bare prøve meg, for denne uglegenseren var HELT fantastisk<3
    http://www.lillemartine.no/product.html/genser-ugle-lilla-stor-jente-me-too?category_id=64
    Jeg elsker ugler, og liker at det symboliserer visdom. Min lille store snart 9-åring er en smart frøken, og denne genseren passer perfekt for henne:-)

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Jeg trekker 3 fine lykkelodd :)
    Hvis jeg måtte velge fra småfolk sitt merke ville jeg valgt jumper til gutt med racerbiler på :)

    Ellers står vårdressen rose fra ticket på ønskelisten :)

    Hannepanne=)

    ReplyDelete
  14. Tre lodd ;) brun gravemaskingenser, og de myke buksene er supergode!!! Mette. metterokenes@gmail.com

    ReplyDelete
  15. http://www.lillemartine.no/product.html/bukse-old-school-brun-gutt-hummel?category_id=39

    hadde nok valgt denne kule hummelbuksa til minstemann :)
    oi kor masse fint det var på den nettsida.
    1 LYKKE lodd til meg.

    Ha ein fin dag.

    Henriette

    ReplyDelete
  16. Hei og hopp. Jeg blir med, med 1 lodd.

    Skulle gjerne hatt en Hummel-jakke til min sønn (http://www.lillemartine.no/product.html/jakke-old-school-gra/gronn-gutt-hummel?category_id=38)


    Vigdis

    ReplyDelete
  17. Litt spenning i hverdagen er bra!

    Jeg er en rimelig ny blogger selv, men følger blant annet din fine blogg.

    Jeg har faktisk vært å besøkt lille martine selv en gang jeg var i Tr.h. Kjøpte en kjempekul pumajakke til han eldste i lys/mørkeblå. Men var så uheldig og miste den.

    1. Ved valg av genser ville jeg valgt den røde med rosa elefanter.
    2.jeg liker lille martine på fb
    3. jeg liker bloggen din på fb.

    Så da er det bare å håpe da!
    Ha en super dag! mallabergh@hotmail.com


    Ta gjerne en kikk på bloggen min.
    Blir superglad for kommentarer folkens!

    ReplyDelete
  18. Mente forresten hummel jakke...aller mest ønsker gutten min og jeg den. Har kikket overalt men finner ingen lignende.

    ReplyDelete
  19. Kult!
    Jeg hadde kjøpt Vårdress fra Ticket i mørkeblå med hvite sømmer. Og Thurloe Støvler.Gøy å få innblikk i nye nettbuttikker!

    2 lodder på moi!

    Bente :)

    ReplyDelete
  20. 3 lodd på meg:)eg ville gjerne kjøpt ein stor maileg kanin:)
    Fin dag til deg!

    ReplyDelete
  21. Det må bli brannbilgenseren!
    1 lodd til oss, hilsen Mikkels mamma!

    ReplyDelete
  22. 1 lodd på den blå løvegenseren! Helsing mammaen og den ville ungen;)

    ReplyDelete
  23. 3 lodd på den lilla elefantgenseren. liker både jegerjonathan og lille martine på fb :)

    ReplyDelete
  24. Så fin gutt da Vigdis, i alltid så stilige klær.

    Jeg ville helst kjøpt Smpfolk genser med blå traktor hos Lille Martine. Jeg like dere begge på facebook, så da blir det tre lodd da! Tvi tvi!

    ReplyDelete
  25. Hei. Jeg ville kjøpt en rosa heldress Fra Girandola baby eller en lilla drakt med kaniner fra småfolk. Liker både Jonathan og Lille Martine på Facebook:)

    ReplyDelete
  26. Det må bli genseren med de herlige brannbilene til min 2 år gamle sønn som ELSKER branman Sam, brannbiler, brannslanger, brannhjelmer, brannstasjoner, og i det hele tatt alt som har med brann å gjøre:)

    ReplyDelete
  27. Hei
    Synes bloggen din er fin å følge, fekk ein gut no i sommer og det er fint å følge med på andre med små....
    så Eg ville valgt den blå genseren med løver.
    Gina

    ReplyDelete
  28. hei, så fin give away da! Eg ville hatt den kvite gensaren med svarte bambiar på:) Liker også lille-martine på facebook!

    ReplyDelete
  29. Jeg måtte så klart ha kjøpt genseren med brannbiler på til minstemann: http://www.lillemartine.no/product.html/genser-brannbil-smafolk?category_id=129
    Til (snart) fireåringen ville jeg nok kjøpt genseren med mus, ettersom favorittbamsen hennes er en mus! http://www.lillemartine.no/product.html/genser-mus-smafolk?category_id=64
    Blir det seks lodd til sammen? Uansett trekker jeg maks antall lodd! :)

    ReplyDelete
  30. Hei! Å, så mye fine klær, ønsker vi hadde sånne butikker på landet:) Jeg har likt på deg og lille martine på FB, pluss at jeg ønsker meg veldig:
    *Genser elefant rosa, Småfolk!

    Altså, 3 lodd på meg:)

    Cathrine

    ReplyDelete
  31. Jeg ønsker meg en rosa elefantgenser. Har 6 lodd:) Inger

    ReplyDelete
  32. Hei :-)
    Jeg ville ha kjøpt en blå velourbukse fra Småfolk.
    Det blir 3 lodd på meg :-)
    Eli (eliiham@hotmail.com)

    ReplyDelete
  33. Åh, så gøy! Jeg trekker tre lodd og har kjempelyst på en blå løvegenser i Str 92-98 til Henry ;) klem fra marennf (a) hotmail.com

    ReplyDelete
  34. Åh, BAMBITUNIKA! Så fin!! Gjerne i størelse 31 år, men evt i str 104.

    ReplyDelete
  35. Flott giveaway! Har fleire plagg frå Småfolk og er kjempeførnøgd:)

    3 lodd på meg og min favoritt er grøn body med grønne giraffar i str 98.

    Fiin dag til deg og dine!

    ReplyDelete
  36. Masse nydelige klær.
    Siden det nærmer seg kulden, så ville jeg valgt heldress i ull til gutt fra MeMini i str. 86.

    Prøver lykken med 3 lodd

    ReplyDelete
  37. Heisann! Mye å like i nettbutikken. Hvis det kommer et barn her i hjemmet en gang, ville jeg kjøpt Kilisengen. Den er SÅ fin!! Prøver vinnerlykken med 1 lodd. God onsdag! //Lill Therese

    ReplyDelete
  38. Jeg hadde kjøpt hummel buksa, men synes det er myyyye fint i denne butikken.
    Prøver lykken med 3 lodd :)

    ReplyDelete
  39. Hei! Ville valgt Småfolkgenser med gravemaskiner i str 104/110. Småfolkgenserne er populære hos han som snart er 4 år! Jeg liker jeg er jonathan på face, og liker også lille martine! Det blir 3 lodd! :)

    Elin
    fruigland@hotmail.com

    ReplyDelete
  40. Hei, jeg ville valgt den brune hummel heldressen. Jeg elsker heldrakter til små krabater:-)
    3 lOdd til meg;-) mvh Siv Anette

    ReplyDelete
  41. Heisann sveisann, jeg ville valgt den blå matroshatten - siden jeg har kjøpt matrosdrakten i blått som Ola skal ha til dåpen sin. 1 lodd

    Ragnhild

    ReplyDelete
  42. Jeg syns også den blå velourbuksa til Småfolk er hel-Max, og Max'ern kler så godt mørke farger.

    To lodd på meg.

    Kirsti :)

    ReplyDelete
  43. Jeg syns også den blå velourbuksa til Småfolk er hel-Max, og Max'ern kler så godt mørke farger.

    To lodd på meg.

    Kirsti :)

    ReplyDelete
  44. 3 lodd på meg :)

    Synes det var veldig mye fint i den butikken, men jeg synes de fine genserene i bomullsstrikk fra Me Too var ekstra fine!

    Klem fra Stine

    ReplyDelete
  45. Blå genser med traktor fra småfolk. vi har en fra før, den forrige versjonen, og den brukes masse da lillebror elsker traktorer! Prøver lykken derfor med full pott :-)

    ReplyDelete
  46. Jeg ville da valgt Genser brun med gravemaskin, Småfolk ;) Den så så fin ut ;)
    Jeg liker jeg er Jonathan på face og Lille martine på face + kommentar så det blir 5 lodd ? ;)

    ReplyDelete
  47. Hei!

    jeg liker lille martine og jeg er jonathan på facebook og ville valgt en traktorgenser til min lille sjarmis! :-)

    ReplyDelete
  48. Jeg syntes den buksen fra MeMini var søt, men hvis jeg hadde fritt valg, ville jeg nok valgt en dress.

    Liker dere og Lille Martine på FB :)

    ReplyDelete
  49. Tar 1 lodd.
    Jeg likte veldig godt "tunika lilla bambi" fra småfolk.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    ReplyDelete
  50. 1 lodd til meg. Åhh mye fint der. Ville kanskje valgt blå genser til gutt med elger på eller memini ulljakke!

    ReplyDelete
  51. 3 lodd til meg:) endelig kan jeg kommentere på bloggen din. Jeg likte genser blå tog for kidden min er inne i en tog periode :)

    anjanyst@gmail.com

    ReplyDelete
  52. Jeg er med og tar alle loddene jeg kan få, altså seks stykker :)

    Hadde kunnet kjøpe mye, men falt veldig for buksen Jonathan har på seg på bildene her så det ville definitivt blitt den :)

    ReplyDelete
  53. Da tar jeg 6 lodd :-)
    Liker dere begge på FB. Sikler på blå genser fra Chill Norway til min datter. Takk for fin blogg!

    ReplyDelete
  54. Jeg ville valgt den lille bambi-tunikaen hos Lillemartine.
    Jeg liker både jegerjonathan og lillemartine på facebook, og tar maks antall lodd, blir det tre eller seks?

    AnnET

    ReplyDelete
  55. Jeg ville ha kjøpt selebukse til jente fra lilleba.. Elsker deres klær.. Myke og fine.... 4 lodd til meg;)

    ReplyDelete
  56. Et lod til meg :-) Jeg (og gutten min) synes at den blå genser med racerbiler er übercool ;-)
    Vh.
    Bettina (begaan at gmail.com)

    ReplyDelete
  57. Ville kjøpt denne: http://www.lillemartine.no/product.html/heldress-gutt-memini?category_id=87
    Liker Lille Martine på Facebook, så trekker to lodd!

    (helle.marie@gmail.com)

    ReplyDelete
  58. Jeg ville kjøpt en baby cordfløyel selebukse fra Me too og noen guttebodyer fra Småfolk. Og så ville jeg plukket med meg månedsbildene av Else Beskow :)

    Liker Lillemartine på facebook, tre lodd til meg :)

    Hilsen Gro Sofie, gro.bertelsen@gmail.com

    ReplyDelete
  59. Ett lodd: jeg liker løvegenseren siden gutten min er født i løvens tegn! Det er også pappaen. :)

    ReplyDelete
  60. Hei, trykker til med 3 lodd.
    Hos Martine var det valdig masse fint, men favoritten må bli Jakke old school / Hummel, til mine gutter.
    Syns disse jakke er rå tøffe og Hummel merket minner meg om fotballdraktene til pappa’n i
    «good old days» Nostalgi!
    Gratulere med å bli nevnt i siste utgave av Rom 123. Helt enig med dem, at din blogg er til STOR inspirasjon!

    ReplyDelete
  61. Heisann!

    Jeg ville kjøpt en krokodillegenser til minstemann på fire år. Veldig tøff! :-)


    (Tips: legg gjerne konkurransen din inn på http://www.familieblogger.no/ også!)

    ReplyDelete
  62. Et lodd på meg - jeg liker Jeg er Jonathan på Facebook :)

    ReplyDelete
  63. Ville kjøpt tUnika lilla bambi. Veldig fin

    tomabjer@online.no

    ReplyDelete
  64. 3 lodd på meg! :)
    Ville kjøpt Hummel Jakke, old school.
    I would like win it for my nephew, Søndre, who is 3. :)

    Mvh
    Tara Knauss
    knausst@yahoo.com

    ReplyDelete
  65. Jeg ville kjøpt
    http://www.lillemartine.no/product.html/gra-tunika-strikk-girandola?category_id=51

    liker begge sidene og vil gjerne ha 3 lodd:)

    ReplyDelete
  66. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  67. Jeg prøver lykken med 3 lodd :)
    Jeg har falt helt for denne genseren i nettbutikken til Lille Martine :)
    http://www.lillemartine.no/product.html/genser-lilla-chill-norway-2?category_id=64 Så den vil jeg nok komme til å kjøpe..
    Ha en fin dag videre..
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    ReplyDelete
  68. Jeg ville kjøpt denne: http://www.lillemartine.no/product.html/tunika-lilla-bambi-smafolk?category_id=129

    Jeg tar to lodd, liker lille Martine på fb:)

    snefrid1@msn.com

    ReplyDelete
  69. Jeg ville kjøpt Blå løve genser i str 98/104. Blir 3 lodd på meg, har likt begge sidene :)

    Mvh
    Stine R
    tyvenlia@live.no

    ReplyDelete
  70. Jeg ville kjøpt Blå løve genser i str 98/104. Blir 3 lodd på meg, har likt begge sidene :)

    Mvh
    Stine R
    tyvenlia@live.no

    ReplyDelete
  71. Min lille gutt ville blitt glad for og glad i genseren med brannbiler på. Str 92
    Tar 3lodd i den fine give away ;)

    Klem for en god klem

    ReplyDelete
  72. Min favoritt er den blå løvegenseren:-) Tar 3 lodd!

    Mvh
    Sissel Høiberg
    shoeib@online.no

    ReplyDelete
  73. Jag provar väl jag med då även fast jag bor i Sverige ;)
    Jag skulle ha valt snekkerbukse jente, från Hummel. (love it!!!)
    Eller Body lilla med løve, om man ska välja från småfolk!

    Gillar er och Lille Martine på fejjan :)

    Lycka till till mig!!! :)

    (Ps. kommer till Oslo snart och hälsar på er Ds.)

    ReplyDelete
  74. Til min traktorentusiast på 3 år ville jeg hatt genser'n med blå traktor på!

    Liker dere begge på facebook.

    ReplyDelete
  75. 3 lodd på meg...:)
    Hadde kjøpt en Grå tunika strikk, Girandola

    ReplyDelete
  76. 2 lodd.
    Jeg ville ha kjøpt http://www.lillemartine.no/product.html/stovler-original-gloss-rod-hunter?category_id=77
    sorgenfri2#hotmail.com

    ReplyDelete
  77. Jeg ville kjøpt heldress til gutt fra memini, kjempefin!
    hannehol@hotmail.com

    ReplyDelete
  78. Jeg ville valgt den lille bambi-tunikaen hos Lillemartine.
    Krysser fingrene!

    ReplyDelete
  79. For en super giveaway!!Jeg er med (som
    alltid) og krysser fingrene for vinnerlykke denne gangen. Riktig god helg!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ammetåka kikker inn i tide og utide...her gikk det litt fort unna-tar 3 lodd, og ville kjøpt en selebukse fra memini og en body fra småfolk.

      Delete
  80. Hei, jeg tar tre lodd og liker denne best:
    http://www.lillemartine.no/product.html/kjole-velour-stor-jente-memeni?category_id=51

    Hilsen Margrethe (margrethekarijord(ætt)gmail.com)

    ReplyDelete
  81. MASSE å ønske seg her!
    majas alfabet plakat, alle de fine boksene kunne jeg også tenkt meg, pysjamas striper med rødt, genser blå løve, genser blå traktor, genser elefant, snekkerbukse gutt og støvler Thurloe brun er noe av det som står på ønskelisten....

    1 lodd på meg da!

    Hilsen Renata
    morogde4ungene@hotmail.no

    ReplyDelete
  82. Jeg ville valgt blå krokodille genser:) 1 lodd på meg:)
    vesletunmail@gmail.com

    ReplyDelete
  83. Jeg vil gjerne delta med 3 lodd.
    Jeg hadde valgt: http://www.lillemartine.no/product.html/stovler-original-gloss-rod-hunter?category_id=77

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    ReplyDelete
  84. Jeg ville kjøpt genseren blå traktor :-)
    1 lodd

    ReplyDelete
  85. Syntes denne er helskjønn

    http://www.lillemartine.no/product.html/heldress-gutt-memini?category_id=87

    3 lodd
    martine@readentertainment.no

    ReplyDelete
  86. Hei! Jeg liker veldig godt Småfolk så hadde nok kjøpt noen av de produktene. Liker godt genser elefant rosa. Liker begge på Fb, så 3 lodd på meg:)Ha en fin helg!

    ReplyDelete
  87. Hei ! Jeg liker både Jeg er Jonathan og Lille Martine på Faceboook,med kommentar her skulle det bli 3 lodd .
    Skulle jeg være heldig vil jeg gjerne vinne denne til vårt yngste barnebarn,Kasper som ble født fredag 13.juli i år :-) Han må ha str.62 dersom,hvis...!!:-)
    Blant alle de lekre plaggene ønsker jeg meg denne til gullgutten :Heldress gutt, MeMini





    Nydelig nostalgisk heldress fra herlige MeMini. Dressen har knapper langs bena samt oppe ved halsen/skuldrene som gjør den enkel å få av og på.

    80% Ull, 20% Polyamid

    Hilsen Farmor
    tevens@online.no

    ReplyDelete
  88. Ingen tvil, lilla genser med kattepus! Str 86-92:)
    Hilsen Christiane
    christianehasseleid@gmail.com

    ReplyDelete
  89. Jeg trekker 3 lodd, tvi tvi <3

    I lille martines fine nettbutikk ville jeg kjøpt meminis heldress i ull til min lille gutteloppe i str 98 :)

    thuvamf@hotmail.com

    a.k.a

    Thuva fra Lørenskog :)

    ReplyDelete
  90. Hei! Hei!

    Jeg liker alle sidene, og jeg kunne tenkt meg en v de flotte kjolene til mitt eldste barnebarn, Malene, som startet på skolen i høst. Hun er 6,5 år, og elsker å pynte seg i lilla og rosa stort sett!

    Mvh. Guri Marie
    guri_marie.krisstoffersen@getmail.no

    ReplyDelete
  91. Elsker denne!
    http://www.lillemartine.no/product.html/tunika-lilla-bambi-smafolk?category_id=129
    1 lodd på meg
    tina.sves@gmail.com

    ReplyDelete
  92. Jeg synes denne tiger-genseren er fin: http://www.lillemartine.no/product.html/genser-turkis-tiger-lipfish?category_id=38

    1 lodd til meg :)

    i_sen3@yahoo.no

    ReplyDelete
  93. 3 lykkelodd på meg! Mye fint å velge i, men denne var lekker: http://www.lillemartine.no/product.html/heldress-gutt-memini?category_id=39

    Klem

    ReplyDelete
  94. Jeg trekker 1 lodd :)
    I butikken ville jeg kjøpt Heldress gutt, MeMini. Kjempe skjønn og ull står på ønskelisten vår nå som det går mot kaldere tider :)
    Ønsker deg en fin kveld!
    -Helene-
    riola@live.no

    ReplyDelete
  95. Min favoritt i nettbutikken er:
    http://www.lillemartine.no/product.html/kiliseng-hvit-sebra?category_id=34
    Jeg deltar med 3 lodd :D
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    ReplyDelete
  96. den blå elefantgenseren er min favoritt.

    Marius
    grotan@hotmail.com

    ReplyDelete
  97. Jeg vil gjerne ha 3 lodd :-D
    Hadde jeg kunnet kjøpt akkurat hva jeg ville, så hadde det blitt en hvit kili-seng!

    Klem Karianne

    ReplyDelete