03/08/2012

*fin fredag!

oss fire i dag tidlig kl. 07.30 i mørket på soverommet, gjennom linsa på mobilkameratet. jeg har akkurat rekt å ta tidenes kjappeste dusj, maria sover fredelig, jonathan har veldig lyst til å vekke maria før vi går til barnehagen og thomasen er klar for å gå på jobb. hverdagsliv på sitt beste!

 i over to år har jeg hatt mitt eget lille fotoprosjekt gående der jeg har tatt et familieportrett av oss så godt som hver fredag. bildene er tatt med alt fra mobilkamera til thomasen sitt proffe kamera, og viser oss slik vi er der og da; vår hverdag. alle disse bildene skal jeg på sikt samle i en stor collage som vi skal ha på veggen her hjemme. dere har fått noen sneak peeks i mine faste fin fredag innlegg, og det kommer dere til å fortsette og få en god stund framover; prosjektet er lang fra ferdig!

god helg til dere!

6 comments:

  1. Et herlig prosjekt! Alltid koselig med de fredagsbildene fra dere! God helg!

    ReplyDelete
  2. Veldig fin fredagtradisjon!
    Dere er et flott firkløver!

    ReplyDelete
  3. Så herlig, nydelige bilder. Ønsker dere en kjempefin fredag!! Og så lurer jeg på, hvor er stuebordet deres fra? :-)

    ReplyDelete
  4. For en fantastisk fin ide;) god fredag til dere også!

    ReplyDelete
  5. Kjempeflott ide jeg ønsker å ta med meg:-D

    ReplyDelete
  6. For ein herlig ide, og så kjekt å ha!

    ReplyDelete