23/08/2012

*gangen!


det er jo ikke akkurat en hemmelighet at jeg liker knall rosa i interiøret! det er bare noe ved den fargen som gjør meg så utrolig glad!
 i tillegg til det rosa hjørnet på kjøkkenet har vi også malt gulvet i gangen rosa. det er knallfint, men på grunn av dårlig malejobb har vi aldri fått flytta ordentlig inn i dette rommet. men nå skal gulvet snart slipes ned og males på nytt, så da skal det bli andre boller!
i en gang trenger man mye plass til oppbevaring av yttertøy og sko, men siden vår gang bare er en lang, smal tarm så vil et klesskap sluke hele rommet. så nå har vi bestemt oss for å fylle den ene veggen med stringhyller som vi kan fylle med sko og kurver med klær og liknende. jeg er overbevist om at dette vil bli veldig fint, og det kommer til og føles mer luftig i den smale gangen enn et massivt klesskap.
jeg gleder meg skikkelig til gangen blir ferdigstilt; leiligheten føles ikke helt ferdig med en mer eller mindre tom gang.

lille j trives veldig godt med rosa gulv! her i kosedress fra vossatassar.

5 comments:

  1. Knallstilig, den rosafargen er skikkelig tøff!

    Høres ut som stringhyller vil bli bra i gangen :)

    ReplyDelete
  2. Herregud så kult! Jeg vil også ha rosa gulv! :-D

    ReplyDelete
  3. wow, så tøffe dere er! Det var jo faktisk veldig kult :-)

    ReplyDelete
  4. Dere har virkelig det stiligste gulvet i HELE verden!

    ReplyDelete
  5. Det er en flot blog du har her. Der er mange intressanter artikler samt billeder. Jeg ledte efter en god og kreativt blog da jeg selv jeg er igang med at sætte sammen en blog om hus og have. Mange tak for indpiration.

    ReplyDelete