17/08/2012

*giveaway!



jeg har gleden av å gi bort et eksemplar av den superfine matpakkeboka som er skrevet av søte susanne kaluza! her er det drøssevis med tips til hvordan man kan lage kjappe, gode, sunne og morsomme nistepakker. hvilke råvarer er de aller beste i matpakka? hvordan kan du variere barnas niste eller gjøre maten mer fristende med enkle dekorasjoner? 
susanne kaluza har svaret, vettja!


1. du får et lodd for å like jeg er jonathan på facebook

2. du får enda et lodd dersom du lager et innlegg/linker til giveawayen på dine egen blogg eller på
facebook

3. du får et siste lodd for å legge deg til som følger, eller allerede er følger av bloggen vår

hvis du allerede har kjøpt boka, så kan jo dette eksemplaret bli en finfin gave til noen som trenger litt inspirasjon på matpakkefronten. giveawayen starter nå og vinneren trekkes søndag 26. august. utenlandske lesere er selvfølgelig også hjertelig velkomne til å bli med i trekninga! lykke til, og takk for at dere deltar i giveawayen vår! 

97 comments:

  1. Inspiration er altid velkommen! 2 lodder til mig :)

    ReplyDelete
  2. Blir gjerne med på dette! Ser spennende ut den boken, og har gledet meg til giveawayen. Herved er dere også likt på face! Liker i det hele tatt stilen din veldig godt - så kjekt å følge dere i hverdagen :)

    Mail (om jeg skulle være så heldig å bli trukket ut): jannebechs@hotmail.com

    ReplyDelete
  3. Jeg tar to lodd, et for liking og et for følging. :o)

    ReplyDelete
  4. 2 lodd til meg :D

    ReplyDelete
  5. sisselkorsvold@hotmail.com17 August 2012 at 19:37

    3 lodd til meg! Jeg vil vinne!!! :)

    ReplyDelete
  6. Liker på facebook & tar dermed 1 lodd. Håper jeg vinner=)

    Mvh
    Sissel
    shoeib@online.no

    ReplyDelete
  7. Ett lodd for liking på fb :)
    (sirtho@online.no)

    ReplyDelete
  8. Jeg tar 3 lodd og håper jeg har lykken med meg i kveld! Jeg ønsker meg så veldig denne boken. Storebror er begynt på skolen, og han trenger noe annet enn svette brødskiver med gulost!

    ReplyDelete
  9. 2 lodd på meg!!

    Hadde vært stor stas om boka komm min veg, ser kjempe morsom, og inspirerende ut! Sårt etterlengtet her i huset ;)

    (gyrynystog@gmail.com)

    ReplyDelete
  10. Litt inspirasjon på matpakke fronten er alltid interesant.
    2 lodd på meg :)

    j-mathi2@online.no

    Jeanette!

    ReplyDelete
  11. Denne boka ønsker jeg meg. Prøver lykken med 3 lodd og kryssede fingre :)

    ReplyDelete
  12. Ønsker meg, så vil gjerne ha 2 lodd :-D
    Klem Karianne

    ReplyDelete
  13. Jeg trekker gjerne 2 lodd :)

    ReplyDelete
  14. Så flott premie,eg er med og tar 2 lodd:))
    Ei flott helg til deg!

    ReplyDelete
  15. Jeg vil også være med hurra! Trekker alle tre lodd :D

    ReplyDelete
  16. 2 lodd til meg. Greit med litt inspirasjon :)

    ReplyDelete
  17. Hei

    Har fulgt bloggen din en stund og må innrømme at jeg har blitt litt "avhengig" Må inn hver dag for å titte......
    Har likt jeg er jonathan på facebook og får dermed et lodd der ;) Åssen man følger må jeg ærlig innrømme at jeg ikke vet hvordan.....sikkert veldig enkelt....men....

    Hadde vært fryktelig gøy å vinne denne boka og den hadde kommet godt med nå når jeg har en gutt som skal begynne i 1 klasse

    ReplyDelete
  18. Liker på face, og følger bloggen din (hvis jeg fikk det til å funke :)

    ReplyDelete
  19. Liker på facebook og har da 1 lodd :-) Håper jeg vinner ;-)

    ReplyDelete
  20. Prøver lykken med 3 lodd. Trenger virkelig inspirasjon til mini begynner i bgh. Synes det er så synd de må ta med mat selv.. For minner meg om svette skiver fra barndommen! Håper vi har trekt lykkeloddene!

    ReplyDelete
  21. ahh det kunne virkelig trengs! 1 lodd til meg:)

    ReplyDelete
  22. For ein fin giweaway, treng alltid nye tips til matpakker. Eg tar 3 lodd :)!

    ReplyDelete
  23. to lodd til meg, forliking og deling :-) Fingrene krysset nå

    ReplyDelete
  24. Åh.. Denne boka ønsker jeg meg så veldig veldig. Jeg liker facebook siden, men jeg finner ikke noen følger knapp på bloggen..? Gjelds det at jeg leser bloggen din daglig og har den i bloggrollen på min blogg? ;) Ett (eller to lodd) på meg da. ;)
    Ha en strålende helg. :)

    ReplyDelete
  25. Tar ett lodd for følging på facebook, og håper det holder til å vinne :)
    (marita_ekeberg@hotmail.com)

    ReplyDelete
  26. 1 lodd til meg :) med 1 barnehagebarn og nå to skolebarn trenger vi mer inspirasjon til nistepakken!

    ha ein fin lørdag!

    henriette

    ReplyDelete
  27. Ja takk til mer inspirasjon! Susanne er superflink og jeg gleder meg til å bla i boken, om den er en premie eller om jeg må kjøpe den :)
    Tre lodd til meg takk!

    ReplyDelete
  28. Eit lodd på meg - håper det held til å vinne:)

    ReplyDelete
  29. Denne ser jo fin ut! Og siden jeg nettopp har startet dette med å fylle matbokser er inspirasjon en fin ting :)

    TO lodd på meg, liker på FB og følger her :)

    ReplyDelete
  30. Ja takk til matpakke-tips. Føler meg ganske kjedelig til tider :(
    3 lodd på meg :)

    ReplyDelete
  31. Jeg tar 3 lodd, 2 vanlige + vinnerloddet :-D

    ReplyDelete
  32. 1 lodd på meg :-)

    Mvh.
    eliiham@hotmail.com

    ReplyDelete
  33. Jeg følger både her og på facebook- 2 lodd

    Boken ser kjempeflott ut. Matpakker er ikke min greie så kunne trenge litt inspirasjon.

    Kirsti

    ReplyDelete
  34. Leser bloggen fra Dusseldorf - har presset like på facebook så et lodd til meg!!
    syvertsen@isdedu.de

    ReplyDelete
  35. Ga bort boka i gave i går, og har SUPERLYST på en selv også.. Lager matpakke til både sønnen og meg selv hver dag, kunne vært fint med litt inspirasjon :)
    2 lodd; Face og følger :)

    ReplyDelete
  36. Ga bort boka i gave i går, og har SUPERLYST på en selv også.. Lager matpakke til både sønnen og meg selv hver dag, kunne vært fint med litt inspirasjon :)
    2 lodd; Face og følger :)

    ReplyDelete
  37. Ga bort boka i gave i går, og har SUPERLYST på en selv også.. Lager matpakke til både sønnen og meg selv hver dag, kunne vært fint med litt inspirasjon :)
    2 lodd; Face og følger :)

    ReplyDelete
  38. Jeg tar gjerne 1 lodd, hadde vært kjekt å gi ungene noe annet enn brunost og leverpostei på matpakken. Noe annet har jeg som regel ikke tid til å tenke ut;-) Ja takk, til litt inspirasjon.
    Og fortsatt god helg til dere!

    ReplyDelete
  39. Hei, 2 lodd til meg. Ha en fin helg! Mvh Siv Anette

    ReplyDelete
  40. Hei! Det så ut som en spennende bok.
    2 lodd på meg. Liker og følger. :)

    ReplyDelete
  41. 1 lodd til meg! Fin fin bok det der, inspirasjon til en mer spennende matpakka tror jeg minstemann hadde satt pris på at mamma fikk.

    ReplyDelete
  42. marie björklund18 August 2012 at 23:02

    to her :-)

    ReplyDelete
  43. Jeg ønsker gjerne å være med, boka står høyt på ønskelista ! Jeg tar to lodd, jeg er følger også liker jeg siden din på face :-)

    ReplyDelete
  44. 1 lodd på meg, følger bloggen din nå :) håper på litt vinnerlykke :)

    ReplyDelete
  45. Hei!

    Har hørt og lest masse bra om denne boka, så den står på ønskelista!

    To lodd på meg, liker på facebook og følger bloggen:)

    Fortsatt fiiin søndag!

    ReplyDelete
  46. Liker på face, så et lodd til meg! :)

    ReplyDelete
  47. Jeg liker, og jeg følger!

    Blir så glad hver gang jeg titter innom og det er nye blogginnlegg! :)

    mail: tone_karen@hotmail.com

    ReplyDelete
  48. Tar gjerne et lodd.
    Hilsen Nina (nbsivertsen@hotmail.com)

    ReplyDelete
  49. jeg liker og følger og er litt for lat til å lage eget innlegg ;) Så to lodd tusen hjertelig ... :-)

    klem

    ReplyDelete
  50. Inspirasjon er alltid kjekt!

    3 lodd på meg =)

    ReplyDelete
  51. 2 lodd på meg- hyggelig å titte innom siden siden din! Hilsen Ane Marte. Anemarte123@hotmail.com

    ReplyDelete
  52. Hei.

    Da har jeg likt på fb, delt på fb og lagt til for å følge bloggen.
    Ja takk til 3 lodd:)

    Ha en fin dag:)

    Mvh
    Camilla

    ReplyDelete
  53. Jeg prøver lykken med to lodd :)

    ReplyDelete
  54. 3 lodd på meg takk! :-) Ønsker meg denne boka! Fin blogg!

    ReplyDelete
  55. Da blir det 3 lodd på meg.
    Flott blogg du har, glad jeg kom over den :-)

    ReplyDelete
  56. Så kjekt, jeg vil gjerne ha denne boka:). To lodd takk:)

    ReplyDelete
  57. Krysser fingrene, og prøver lykken med to lodd....

    ReplyDelete
  58. 2 lodd på meg:)
    Følger bloggen - og på Facebook.

    Krysser fingrene:)

    ReplyDelete
  59. Følger og liker :) Og trenger matpakkeinspirasjon, for jeg tror snart-to-åringen begynner å bli lei av smøreost...

    ReplyDelete
  60. 2 lodd t meg! Veldig fin side! Mor t to og hadde satt stor pris på boken!
    Mvh
    ingvild B.Osaland

    ReplyDelete
  61. 1 lodd på meg :) krysser fingrene!! :)

    caska_13@hotmail.com

    ReplyDelete
  62. Spennande give-away.
    Føle ein alltid treng inspirasjon til den kjedelige matpakka..

    Hadde eg vunne hadde eg nok blitt kulaste mammaen i klassa ;)

    Eg tar to lodd, og kryssar fingrane!
    Gler meg til å følge bloggen din :D

    Christine

    ReplyDelete
  63. Ja, den hadde vært super! 2 lodd på meg!

    Klem :)

    ReplyDelete
  64. Øj den ser god ud! Jeg er gerne med på 1 lod!
    God dag

    ReplyDelete
  65. to lodd på meg også! Den boka ser så sin ut!

    ReplyDelete
  66. Prøver lykken med 1 lodd :)

    -Vigdis-

    ReplyDelete
  67. Jeg prøver meg med 2 lodd.

    Hadde vært fint med litt inspirasjon til matpakker.

    ReplyDelete
  68. Very nice gift, hope for the best.
    hugs
    Gerda

    ReplyDelete
  69. Jeg vil være med, boka høres kjempefin ut:) To lodd til meg og fin kveld til deg!;)

    ReplyDelete
  70. To lodd til meg :-)

    ReplyDelete
  71. Denne skulle jeg gjerne hatt! Fulgt deg lenge, så ett lodd på meg!

    (helle.marie@gmail.com)

    ReplyDelete
  72. Hurra for give away!
    Boka ser fantastisk ut!
    3 lodd til meg takk!

    :)

    ReplyDelete
  73. Så moro!!!
    Jeg trekker to lodd og håper på litt lykke til oss som har en gutt som begynner i barnehagen på mandag :)

    ReplyDelete
  74. 1 lodd til meg for å følge.
    Tine
    tinesiren@gmail.com

    ReplyDelete
  75. 3 lodd til meg som har fingre og tær godt krysset :)

    ReplyDelete
  76. ...og adr min er marte.schulz@gmail.com :)

    ReplyDelete
  77. Jeg blir med! Den boka ser veldig spennende ut! :) Med to barnehagebarn og en skolegutt vil den bli flittig brukt her i heimen :)

    3 lodd til meg!

    God helg :)

    ReplyDelete
  78. Jeg har 2 lodd ett for å like og ett for å linke. Håper jeg vinner og at flere oppdager den fine bloggen din/deres. Go hælj:)Klem fra renate grorud fra kongsberg:)

    ReplyDelete
  79. Spennende :)
    Elske bloggen, og huker meg av på 2 lodd! Bente

    ReplyDelete
  80. Hei:) Jeg liker både bloggen din her, og på FB! Håper å bli den heldig vinner av den fine boka:9 God hælj! Mail: randiha@online.no

    Vennlig hilsen Cathrine

    ReplyDelete
  81. Så spennende! To lodd til meg!

    ReplyDelete
  82. Joooohooo! 2 lodd til meg! :)

    ReplyDelete
  83. 2 lykkelodd til meg. God helg :)

    ReplyDelete
  84. Den ønsker jeg meg ! Tar to lodd :)

    ReplyDelete
  85. 2 lodd til meg. Følger på face og på blogg!

    ReplyDelete
  86. Denne ønsker jeg meg absolutt. Evig styr med matpakker her i huset da den ordinære matpakka ikke faller i smak. Har ikke blogg så et lodd til meg. JaneEA

    ReplyDelete
  87. 3 lodd til meg :-)
    dette trengs! matpakker blir ofte litt kjedelig når man har dårlig fantasi :-/
    angeldustnr1@hotmail.com

    ReplyDelete