16/08/2012

i boks!


maria bestemte seg for at det var på tide å starte dagen kl 05.10 i dag morges, og da var det ikke annet å gjøre for den trøtte mamma`n enn å stå opp.
sammen med morgenkaffen min satt jeg og leste i " i boks - den lille matpakkeboka" som er skrevet susanne kaluza. den er ute i butikkene nå, og inneholder finfin inspirasjon til kjappe, gode, sunne og morsomme nistepakker. et must-have for småbarnsforeldre, spør du meg!
jeg sitter og ruger på et ekstra eksemplar, så en giveaway kommer snart!

6 comments:

  1. Åjåj, da venter jeg litt med å kjøpe boka.. Man må jo prøve seg på konkurranser med SÅ fine premier :)

    Håper du får tatt deg en dupp etterhvert; utrolig hva femten minutter kan gjøre etter at man har fått barn altså :)

    ReplyDelete
  2. Den boka må jeg ha! Perfekt når jeg har fått skolegutt i huset

    ReplyDelete
  3. Ååå ja, har sett på den boka, og vil veldig gjerne vinne et eksemplar!! Gleder meg til du lanserer giveawayen din! :)

    ReplyDelete
  4. Hei der, det såg ut til å vera ei veldig kjekk bok! Her har me ein veldig kresen storebror, så gode matboks tips hadde vore suverent!

    ReplyDelete