03/08/2012

*ny inspirasjon!



en søt leser la igjen denne kommentaren her på bloggen i dag:

"mulig jeg beveger meg litt ut på kanten nå, men synes du det er fint om leserne dine sier fra om ting vi ønsker å lese mer om? *full forståelse for at tiden din som nybakt mamma til lille Maria ikke strekker til akkurat nå *".

og svaret mitt, kjære anonym, er: ja! jeg synes det er helt supert hvis dere sier i fra om ting dere ønsker å lese mer om! og, folkens,  gjør det gjerne under dette innleget nå, så er det godt mulig at en ammetåkelagt vigdis blir inspirert til nye og artige blogginnlegg i tiden framover;)



12 comments:

  1. Du er nyoppdaget i dag, og allerede lagt til blant favorittene. Gleder meg til å lese litt bakover, og ikke minst fremover!

    ReplyDelete
    Replies
    1. *så hyggelig, sulvis! håper du koser deg bakover i bloggen! * Vigdis

      Delete
  2. Kan du ikke vise plantegningen til leiligheten før og etter oppussingen? :)

    ReplyDelete
  3. Jeg synes du alltid ser så fresh ut! Hvilken hudpleie og sminke bruker du? :-)

    ReplyDelete
  4. hva med en refleksjon rundt "lillesøster og storebror". Jeg har en gutt på snart 4 og ei jente på 5 uker, og har tenkt litt på det om dagen. Er storebror alltid tøff eller rampete jfr Emil, og er lillesøster alltid søt jfr Ida? Tar meg i å være veeeldig kjønnsdiskriminerende om dagen.. :) Så får vi se hva fremtiden bringer. Kanskje jeg får en skikkelig tøff datter og en pysestorebror? Hvem vet.. :)

    ReplyDelete
  5. Jeg synes du skal fortsette akkurat som du gjør, for deres blogg er nemlig en av de få jeg bare MÅ gå innom hver gang det kommer et nytt innlegg :)

    Men er enig i flere over her også, "lillesøster-storebror" er spennende... Hvordan hverdagen blir organisert også!
    Synes det er flott at du skriver om oppturer og nedturer :)

    Klem fra Stine

    ReplyDelete
  6. Jeg er veldig glad i bloggen din fordi den viser en side av "familie i byen" som jeg liker veldig godt. Vi bor i Bergen men føler meg ganske inspirert når jeg leser om dere.
    Så kanskje noen barn i byen-tips?

    ReplyDelete
  7. Hva med litt flere antrekksbilder? Du har en kul stil :)

    ReplyDelete
  8. Synes du har en fin variasjon i innleggene dine,vet du ikke er en "rosa blogger" men hadde det vært mulig at du gir noen tips angående sminken du bruker? Du ser alltid så fresh ut.

    ReplyDelete
  9. Din blogg er blitt en av mine favoritter, jeg synes du legger ut så mange fine innlegg!
    Har ingen spesielle innleggsønsker :)

    Ha en fin lørdag!

    Klem

    ReplyDelete
  10. Takk for en fin-fin blogg! Vil veldig gjerne lese litt mer om hvordan det er å bo midt i byen, da på Løkka, med små barn - fordeler og ulemper. Og hvordan dere syr sammen hverdagen :) Og kanskje litt mer av leiligheten - den er SÅ flott! Klem fra fast leser

    ReplyDelete
  11. Hei:)
    Har lenge fulgt bloggen din og den er blant mine favoritter!:) Har en tøysete gutt på 2,5år og ei sjarmerende jente på 8,5mnd. Har en stor lidenskap for interiør, så ble SÅ gla og enda mer avhengig av bloggen din etter oppussing prosjektet deres. Digger når du skriver om storebror og lillesøster, amming, interiør....rett og slett elsker bloggen din for tiden:))) Trondheim 30år

    ReplyDelete