05/08/2012

*søndag!


ammetåka har, som tidligere nevnt, hengt over meg denne helgen, men til tross for at mamma`n har vært surrete og maria har vært mer sulten enn vanlig, så har vi kommet oss ut (med skoa på riktig fot!), og har fått tilbragt mange gode timer i sola!
jeg har ledd mye av kommentarene under ammetåkeinnlegget mitt, og spesielt godt lo jeg av carina, som stilte seg i heisen uten bukse! artig hvor surrete og rar man blir av mye amming og lite søvn!

i morgen trekker jeg vinneren av giveawayen med finfine premier fra bambino og mam, så bli med før det er for seint.

fin søndagskveld!

2 comments:

  1. Da kom jeg plutselig på en ting!
    Jeg sliter med ammetøy. Har en genser og en singlet jeg liker, og når man han en baby som roter når han spiser, så varer ikke klærne en hel dag en gang.

    Hva slags klær bruker du når du ammer? Du ser ut til å ha en fin garderobe :) Ammevennlighet er ikke noe klesskapet mitt er opptatt av føler jeg.
    Alle tips hadde jeg satt pris på.

    Hilsen ei som ammer, men ikke har lyst til å blotte magen....

    ReplyDelete
  2. Jeg brukte favorittoppene mine, en tynn lang under og en fin elastisk over. Da var det å trekke opp den øverste og trekke ned den underste. Slapp da å vise magen og puppen. :-D

    ReplyDelete