27/09/2012

*the game is on!



som et ledd i vårt nye "mertidmedbarnamindresosialemediernårdeervåkne"-forsett, så har vi begynt å skru av tv`n litt oftere og ta fram brettspill i stedet. og jeg hadde nesten glemt hvor gøy det er å spille spill! vi spiller og spiller, og den ellers så tv-gale jonathan klarer å glemme bort både barne-tv og ipaden (i alle fall for en liten stund!). selvfølgelig ser vi på tv også, men kanskje ikke like mye og like ofte som før?! så folkens, hvis dere ikke allerede har funnet fram brettspilla for de mørke høstkveldene; fram med dem, vettja!

ps! man kan stemme på "norges mest elskede blogg" èn gang per dag, så hvis dere har lyst til å gå inn en gang om dagen å stemme fram til 9.oktober, så hadde jeg blitt kjempeglad!
jeg konkurrerer mot "de store jentene", så sjansene er små, men hadde det ikke vært litt gøy om en liten underdog av en mammablogger hadde kommet høyt opp på lista?!

4 comments:

  1. Er det ikke halv pris på brettspill på ark for tiden også? Fin høstaktivitet ja :)

    ReplyDelete
  2. Så koselige bilder! Gleder meg til tassen min blir så stor at vi kan spille brettspill og kort sammen :) Fant deg forresten gjennom "norges mest elskede blogg" konkurransen, og jeg liker bloggen din skikkelig godt! Har stemt på deg ihvertfall to ganger nå, og blitt følger på bloglovin :)

    ReplyDelete
  3. Kikket på "Norges mest elskede blogg"-linken nå, og angrer litt på at jeg ikke har stemt på deg tidligere ;-)

    Fin blogg! (en av de veldig få norske jeg titter innom)

    ReplyDelete