17/09/2012

*en jeg er jonathan giveaway!


 jeg må innrømme at jeg ikke alltid har vært like flink til å ta vare på huden min. men etter at alderen har begynt å sette sine spor (!), så har jeg blitt veldig mye flinkere. så de siste fem årene har jeg trofast brukt produktene til shiseido, og er superfornøyd med dem!

1. super refining essence, som jeg bruker morgen og kveld etter rens.
det er et serum som gjennoppretter ungdommelig hud og reduserer fine linjer og rynker (ja, de begynner desverre å komme..).

2. super eye contour cream. en øyekrem som faktisk fungerer (!) mot fine linjer, mørke ringer og tørrhet. en super venn i disse "jegfårikkenoksøvnpågrunnavbabyen"-dager!

3. night moisture recharge. verdens beste nattkrem; smidig og trekker raskt inn.

4. day moisture protection. verdens beste dagkrem, uten tvil! den gir rikelig med fuktighet, og trekker raskt inn i huden.

5. super exfoliating disc. en ansiktspeeling jeg bruker en gang i uka, og huden min føles umiddelbart mykere! anbefales, virkelig!

ingen hokkus pokkus, altså; bare gode produkter.

i samarbeid med parfymelle konsberg har jeg gleden av å lodde ut en dagkrem og en nattkrem fra shiseido til en heldig vinner!

1. du får et lodd for å like parfymelle kongberg på facebook.
2. du får enda et lodd for å like jeg er jonathan på facebook.
3. du får et tredje lodd for å legge deg til som følger av bloggen vår.

giveawayen starter nå, og vinneren trekkes søndag 23. september.
lykke til, og takk for at dere deltar i giveawayen vår!

ps! parfymelle kongsberg sender gjerne produkter hjem til deg i posten! bare kontakt dem på facebooksiden, så ordner de det meste.


73 comments:

  1. 2 lodd til meg:) Trenger sårt nytt til huden her!

    ReplyDelete
  2. Åh så fin give away!! Jeg trekker 3 lodd og håper på lykken. :) Jeg har vært akkurat som deg. Aldri vært noe flink til å ta vare på huden min, men de siste årene har jeg prøvd diverse produkter, men har enda ikke funnet et merke jeg liker ordentlig godt. Denne serien vil jeg gjerne prøve!

    ReplyDelete
  3. Hei
    Jeg prøver lykken med 2 lodd :-)
    line.strandli@gmail.com

    ReplyDelete
  4. To lodd til meg :-) Håper på nye produkter!
    eliiham@hotmail.com

    ReplyDelete
  5. Prøver lykken med 3 lodd :)

    ReplyDelete
  6. Så flott premie,3 lodd til meg:))

    ReplyDelete
  7. Deilig med litt gode produkter! Jeg trekker 3 lodd!

    ReplyDelete
  8. Så fin premie! Jeg er med og trekker 3 lodd :)

    ReplyDelete
  9. Lykkelodd til meg.
    Har deg i blogrollen på den gamle bloggen min og har deg i bokmerker på iphonen...

    Hilsen Line

    ReplyDelete
  10. tre til meg! kosligt att fölge dere. fredagsprojektet er ju så fint. håper vi ses igjen snart kommer till oslo i okt. klem Marie

    ReplyDelete
  11. 3 lodd til meg!!
    Trenger sårt og starte litt hudpleie jeg også er jeg redd...

    ReplyDelete
  12. Jeg vil gerne være med på 3 lodder :-)

    ReplyDelete
  13. 2 lodd på meg - hudpleie er viktig i disse kommende middelaldrende dager ;)

    ReplyDelete
  14. 2 lodd :)
    tina.triger@live.com

    ReplyDelete
  15. Vil gjerne vinne! Tre lodd på meg:)

    Fiin dag til deg!

    ReplyDelete
  16. er ikke på facebook,
    men trekker ett lodd -som følger av
    den fiiine bloggen deres :)

    ReplyDelete
  17. 2 lodd :) Mvh Elise tigerjente87athotmail.com

    ReplyDelete
  18. Så spennende!!!
    Jeg tar tre lodd :)


    Klemmer fra Stine

    ReplyDelete
  19. Hei, og god mandag!
    Så flott gave. Jeg deltar gjerne på trekningen med tre lodd :)

    Nann Karin

    ReplyDelete
  20. Jeg innser også at huden min begynner å bli eldre og trenger pleie.. Tar ett lodd og håper på vinnerlykke!

    ReplyDelete
  21. Har ennå ikke funnet hudpleieprodukter jeg er 100% fornøyd med, så skulle gjerne testet disse! Trekker tre lodd og krysser fingrene!

    (helle.marie@gmail.com)

    ReplyDelete
  22. Da ble det 3 lodd på meg:)

    Marius
    grotan@hotmail.com

    ReplyDelete
  23. Hei :)
    Jeg er gjerne med og tar 3 lodd.
    Hudpleie er viktig for meg, så jeg ønsker å gjøre det med de beste produktene :)
    Hilsen
    Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

    ReplyDelete
  24. Hei! Jeg deltar gjerne med 1 lykkelodd! :-D Ha en fin dag :)

    Klem Stina H.
    Stina_rule@live.no

    ReplyDelete
  25. Hei, 3 lodd til meg. Mvh sivanette@sandefjordbredband.net

    ReplyDelete
  26. Tar med stor glede 3 lodd og krysser fingrene :)

    Mvh. Kristine S
    E-post: kristine907@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Jeg vil gjerne prøve lykken.
    Trekker 3 lodd :)
    Har fulgt dere på Facebook lenge allerede,å nå følger jeg bloggen også :)
    Hadde vært topp og vært heldig her,er ikke så flink til å ta vare på huden selv. Så hadde vært topp og kunne vært heldig og fått en pang start med ett kjempe produkt.Hørt veldig mye bra om det.... Krysser fingrene og ønsker dere en kjempe fin uke videre...

    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    ReplyDelete
  28. Jeg vil gjerne vinne! :) Ett lodd på meg.

    - Kristine :) (kristinelundnielsen@gmail.com=)

    ReplyDelete
  29. Jeg tar gjerne ett lodd, følger dere på facebook:)

    ReplyDelete
  30. •••♦••• Takk for en koselig & inspirerende blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har tipset alle mine 295 facebook venner via privat melding

    ► 3 lodd opp av hatten på meg =))

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    ReplyDelete
  31. Å det hadde vært herlig å vinne noe nytt til det slitne mamma-fjeset.

    3 lodd tar jeg

    Kirsti

    ReplyDelete
  32. 3 lodd til meg :-)

    Mvh Bente L
    benmaas(at)hotmail.no

    ReplyDelete
  33. jeg er med, tar 2 lodd

    lisbeth n

    uglylizz78@gmail.com

    ReplyDelete
  34. 1 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    ReplyDelete
  35. Da tar jeg tre lodd!
    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    ReplyDelete
  36. Da prøver jeg lykken med 3 lodd;)
    Jeg er også altfor dårlig til å passe på huden..hmm. kanskje dette er det perfekte;) Altfor mange valg der ute.

    finfin dag til deg!

    -malla-

    ReplyDelete
  37. Juhuu, dette vil eg vera med på :-) Eg tar tre lodd og håper at eit av dei er eit vinnarlodd.

    Helsing Eli Skrukketroll

    (det viser at eg har levd for å sei det sånn)

    ReplyDelete
  38. Koselig - og deilig!! Trekkjer eit lodd:)

    ReplyDelete
  39. Blir ett lodd på meg da :)


    g_carrozzino@hotmail.com

    ReplyDelete
  40. Jeg tar 3 lodd:) Akkurat hva jeg trenger, å være mamma setter sine spor... men er smtidig det beste i hele verden. Det er det som er så fint!

    ReplyDelete
  41. Jeg krysser fingre for at mine to lodd skal bringe lykke. Smilerynkene mine trenger denne premien.-)
    Sonja T
    blaa789(ætt)gmail.com

    ReplyDelete
  42. Jeg tar to lodd (da jeg fortsatt ikke har skjønt hvordan jeg legger meg til som følger).

    Randi :) randiwilskow(att)gmail.com

    ReplyDelete
  43. Ah, jeg kan jo bare stikke innom og hente premien! Prøver meg meg to lodd - dette er en premie jeg trenger!

    ReplyDelete
  44. To lodd til meg! Så prøver lykken :)

    ReplyDelete
  45. Jeg tar gjerne 2 lodd :-D

    Klem Karianne

    ReplyDelete
  46. Etter en har sommer med ymse jobber og lite sol trenger jeg litt oppfreshing! ;) Trekker 3 lodd her jeg og krysser fingre!! <3

    ReplyDelete
  47. 2 lodd til meg :)

    Sara c-j
    sj_jente@hotmail.com

    ReplyDelete
  48. 2 lodd til meg :-)

    ReplyDelete
  49. Da blir det 1 lodd på meg :)

    Mvh
    Stine R
    tyvenlia@live.no

    ReplyDelete
  50. Hei :-)

    ~♥~ Vil gjerne få være med og takker ja til 3 stk lodd.
    Ha en riktig GOD HELG! ~♥~

    Høsthilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    ReplyDelete
  51. Kjære vakre vene.
    Jeg har fulgt deg lenge, men så nå at jeg ikke hadde trykket på "følger"-knappen. Det er nå ordnet opp i!!

    Og så liker jeg parfymelle på Face og selvsagt dere på FAce.

    3 lodd til meg. Herlige produkter!!

    ReplyDelete
  52. Heisann!
    Tre lodd på meg!
    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    ReplyDelete
  53. 2 liker på fb = 2 lodd.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    ReplyDelete
  54. Da ble det 3 lodd på meg^^ så krysser jeg fingrene:)

    mirri@live.no er mailen min vist dere trenger den :)

    ReplyDelete
  55. 2 i-siste-liten-lodd herfra :) Fin søndag til derer!

    ReplyDelete
  56. Så fin premie. Jeg er med, og trekker 2 lodd;)

    ReplyDelete
  57. ett lodd til meg for å ha likt siden på facern lenge lenge.. Anja :)

    ReplyDelete
  58. Jeg tar tre lodd jeg, tusen takk!! Litt hudpleieprodukter hadde ikke vært dumt nå, i det jeg går inn i min 10 uke som søvnig førstegangsmor ;-)

    ReplyDelete
  59. deilig med noen nye hudprodukter:) jeg trekker 2 lodd!
    ha fortsatt en fin søndag!
    reidun.t.larsen@gmail.com

    ReplyDelete
  60. Tar 3 lodd^^
    Ønsker dere en flott søndag:)
    mvh Janne Kari
    jannebabzen@hotmail.com

    ReplyDelete
  61. Jeg tar tre lodd!
    Tvi tvi

    (prøvde kommentere i sta, så ikke om den ble med!)

    ReplyDelete
  62. Melder meg på i siste liten :D
    deltar med 2 lodd :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    ReplyDelete
  63. Hei på deg!

    Jeg liker begge sidene og har delt begge med godt over 830 venner.
    Dessverre klarer jeg ikke å legge meg til på dette nye system et som florerer her på nettet nå. Hver gng jeg forsøker, går det galt med passord.
    Så det blir bare 2 lodd på meg.
    Håper det er lykkeloddene, fordi en slik krem er faktisk noe jeg trenger nå. Har fått problemhud etter altfor mye sol i min ungdom, da vi ikke visste bedre men lå rett ut i solen i Syden uten noen form for solkrem. Det var ikke oppfunnet i min tidligste barndom og ungdom!!! Sliter med pigmentflekker nå, men merkelig nok lite rynker i forhold til alderen!!!
    Ønsker så veldig å vinne denne kremen, så håper på et mirakel!!!

    Mvh. Guri Marie
    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    ReplyDelete
  64. Jeg har to lodd likt begge sidene
    marita romfo
    emi010600@hotmail.com

    ReplyDelete