28/09/2012

*fin fredag!


det seneste bidraget til mitt lille "fin fredag-prosjekt"

 jeg har vært oppe og amma noe som føles som 100 ganger i natt (jeg skulle aldri sagt: "nå er vi nede i en amming per natt" her om dagen..jinxing deluxe!!). altså, en noe trøtt mamma.
thomasen har en vond rygg som stjeler hans nattesøvn; altså en noe trøtt pappa.
jonathan ville se ferdig "brannmann sam" før barnehagen. det fikk han ikke; altså en noe sur 3 (snart fire!)-åring. maria har sovet godt, spist masse og fått ny kjole, så hun er som alltid strålende fornøyd!
litt av en gjeng, vettja;)

fin fredag!


8 comments:

  1. Fineste gjengen! Ha en finfin fredag!

    ReplyDelete
  2. Selvom I er lidt trætte ser I dejlige ud - hyggeligt billede. God weekend.
    K.h.
    Christina

    ReplyDelete
  3. God fredag! Håper du får deg litt mer søvn etterhvert! :)

    Hvor er kjolen kjøpt?? Det er min favorittfarge, og jeg ville gjerne hatt en sånn til frøken Aldrimett! :)

    Elin

    ReplyDelete
  4. Dere er den fineste familien jeg vet om!

    ReplyDelete
  5. Dere er så fine, hele gjengen.

    ReplyDelete
  6. *elin: kjolen er fra moonkids:)

    ReplyDelete
  7. Tuusen takk for svar! Spørs om det blir en løkkatur til uka, på kjoleshopping! :)

    ReplyDelete