31/10/2012

*4 år!


hipp hurra for fineste jonathan (løvehjerte) som fyller 4 år i dag!

det er en glad, sentimental, rørt, takknemlig og ydmyk mamma som skriver dette innlegget i dag.
glad fordi lille j har bursdag ; bursdager får meg alltid i godt humør!
sentimental fordi den lille babyen min har blitt så stor; jeg kan ikke tro at det er fire år siden han kom til verden!
rørt fordi jeg helt siden jeg ble mamma har båret hjertet mitt på utsiden av kroppen, og alt som har med barna mine å gjøre setter følelsene og tårene i sving!
takknemlig for at det var akkurat jonathan som kom til oss den 31.oktober  2008! hver dag med han er virkelig en gave.
ydmyk fordi jeg er så heldig å få oppleve det og bli mamma. 

hipp hurra for lille j; måtte dagen din bli like fin som du er selv! 

13 comments:

  1. smelt ♥

    gratulera så mye med dagen til den nydlige prinsen din.

    Henriette

    ReplyDelete
  2. Hipp hipp hurra! Ønsker deg alt godt på dagen din- lille løvehjerte!

    ReplyDelete
  3. HURRAAAAAAA! Gratulerer med dagen Jonathan (Goldie Locks)! Håper du får en superduper dag! klem fra oss* ;o)

    ReplyDelete
  4. Gratulerer med dagen, Jonathan;) Og, gratulerer til mammaen, som har vært mamma i fire år i dag!

    ReplyDelete
  5. Gratulerer så mye med din vakre 4-åring :)
    Selv har jeg en liten som fyller 1 år i dag!!!! Hurra :)

    ReplyDelete
  6. Ble rørt av innlegget ditt, kjenner meg igjen! Gratulerer så mye med vakre Jonathan Løvehjerte og ønsker dere en fin feiring sammen=)

    ReplyDelete
  7. Flotte ord. Som om jeg skulle sagt det selv.

    Gratulerer så mye til din nydelige 4-åring!

    klem
    Vigdis

    ReplyDelete
  8. Fine, fine Jonathan. Gratulerer så mye med dagen:-)

    ReplyDelete
  9. Gratulerer til den nydelige gutten din!

    ReplyDelete
  10. Nydelig innlegg til en nydelig gutt!! Gratulerer <3

    ReplyDelete
  11. Gratulerer så masse med dagen til Jonathan! Håper dagen var strålende!

    ReplyDelete
  12. Gratulerer! Jeg har også en helt egen liten Jonathan:) Han ble 4 år den 21/10, og er ikke så ulik din søtnos, men jeg fikk en blåøyd utgave. Håret er derimot likt:)
    Gratulerer og håper dere koste dere skikkelig på den store dagen:)

    ReplyDelete