06/10/2012

*ai,ai captain!


maria klar til bursdagsfest!

hvis dere har lest dette innlegget, så kunne det kanskje være nærliggende å tro at det er jonathan som har vært ute med tusjene sine på feil sted igjen, men det er det ikke. det er heller ikke jeg som har fått en artig idè om at krusseduller på gulvet er gøy. for hun ligger faktisk ikke rett på de hvite gulvene våre, men på en hvit rullgardin som jonathan holder på å dekorere til rommet sitt. kan bli fint til gutterommet, vettja!

siden det går an å stemme èn gang per dag på finalistene i "årets mest elskede blogg", så blir jeg kjempeglad hvis du har lyst til å stemme på oss i dag også!

fin lørdagskveld til dere!

4 comments:

  1. Fineste Maria♥
    Jeg har stemt i dag også:-)

    ReplyDelete
  2. Så nydelig lille Maria er :-)

    ReplyDelete
  3. Guri, så fin jente du har altså! I den nydeligste kjolen ;) Så spennende at JOnathan får dekorere gardinene selv! Jeg har tenkt lenge på å gjøre noe med de hvite rullegardinene på Naninos rom. Dette er gøy :D

    Jeg stemmer på dere også i kveld!

    ReplyDelete
  4. Gud for en søt liten matrosjente ♥
    Kjekt når barna får være med å sette sitt eget preg på rommet ;)
    Ønsker deg en fin søndag!
    Klem Anette

    ReplyDelete