05/10/2012

*fin fredag!


det er ikke alltid like enkelt å fange en spretten treåring på bilde, og denne gangen har han gjemt seg bak thomasen. men han er med; han er bare ikke helt synlig;)

helgen knakker på døra, og her i gården står blant annet bursdagsfeiring for denne fine jenta på tapetet. ellers har jeg en plan om å få hengt opp litt saker og ting på veggene her hjemme (og ja, thomasen; du må hjelpe meg!). selv om det faktisk er fem måneder siden vi var ferdige med oppussinga her hjemme, så er vi langt fra ferdige med å innrede. det tar tid å skape et hjem, vettja!

fin fredag og god helg, fine folk!



4 comments:

  1. Jeg er veldig glad i bloggen din og har selvfølgelig stemt på deg. :)
    Er ikke flink til å legge igjen spor men setter stor pris på hverdagsbetraktningene dine. :)

    Hanne Mette

    ReplyDelete
  2. * så hyggelig, hanne Mette; det setter jeg stor pris på!! fin helg til deg* Vigdis

    ReplyDelete
  3. Jeg har stemt!
    Du var slående vakker på det bildet.

    ReplyDelete
  4. For et fantastisk vakkert bilde og for en fantastisk blogg! Var på vei inn på for å stemme på det der norges mest elskede blogg-greierne, og plutselig så så jeg denne bloggen. Ble nysgjerrig og klikket meg inn på, og det er jeg veldig glad for at jeg gjorde. Selvfølgelig får dere min stemme. TAKK, for at jeg har funnet meg en ny fin blogg og lese.

    :)

    ReplyDelete