04/10/2012

*(what`s the story) morning glory?


noe av det beste ved å være hjemme i mammaperm er at man kan ta ting i litt saktere tempo enn vanlig! vanligvis er morningene hjemme hos oss rimelig hektiske med to voksne
 som skal på jobb, og en liten tass som skal i barnehagen. men i disse dager kan vi ta det litt mer i slow motion, spise sammen, valse rundt i pysjen og puste litt før dagen starter for fullt. 
dette er noe jeg kommer til å savne når jobbhverdagen starter igjen, så det er bare å nyte det så lenge en kan!

fin torsdag til dere!




3 comments:

  1. Ja kooos deg dere masse, og nyt morningene i laaaange drag.
    Etter hvert som 2 skal på jobb og 2 i barnehage/skole , kan jeg love at det blir full fart.
    Takk for at du setter ord på hvordan ting føles i innlegget «life as i know it (and love it)!»
    Ikke ukjent å føle at en er i en boble hvor ting dreier seg MYE om 2 gullunger.

    ReplyDelete
  2. Hei, jeg ville bare si at jeg levnet en stemme til deg i det jeg leste meg gjennom den super koselige bloggen din.

    Er som regel ikke en stor fam av slike "Mamma blogger", men din er både kreativ, søt og morsom å lese. Stå på videre og lykke til med dine to små nydeligheter.

    ReplyDelete
  3. Men først kommer pappapermen, vettu! Og da kan mammaene bruke laaaang tid på badet, gjøre seg fin og fjong og bare si "tudeldu" til pappa (trøtt, i slåbrok) og barna (ustelte, men det trenger ikke du tenke på)
    :)

    ReplyDelete