02/11/2012

*fin fredag!


god morgen, og fin fredag fra oss fire!


dagene flyr, og vips så knakker helgen på døra igjen. denne uka har jeg mer eller mindre gått rundt som en zombie! mariamor, som tidligere har spist en til to ganger om natta, har nå begynt å spise annenhver time, og da har a mor ikke annet å gjøre enn og stille utstyret til disposisjon, for å si det sånn;) det er klart frøken "jegelskerpupp" skal få så mye mat hun bare orker, men jeg må bare få rope ut høyt: fyttikatta så trøtt man blir av å ikke få mer enn to timer sammenhengende søvn av gangen!!!

men fra lite søvn til noe som er mye festligere: helg! vår byr på både det ene og andre av festligheter, og vi gleder oss stort!


10 comments:

  1. Hurra for helg, for den fine familien og den tøffe 4-åringen.
    Jeg er litt lenger ned i gaten, og hadde jeg ikke hatt tusen ting å ordne, hadde jeg trengt meg på og fått hilst på deg og frøken, men det får bli med at jeg sender dere gode tanker oppover.

    Klem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. *nadja: hadde vært knall og sett deg, men skjønner at du har mye å gjøre:) vi tar det igjen, søta* klem v

      Delete
  2. Huff - eg kjenner til livet som zombiemamma. Vi er tross alt så heldige som får lov å vere zombier heime, og ikkje må gå på jobb slik de må i de fleste andre land. Litt sosialiteter gjer nok meir energi:) God helg til deg:)

    ReplyDelete
  3. Gurimalla, nå var det lenge siden jeg har kommentert hos deg, Vigdis! Masse gratulerer til 4 åringen:) Og så veldig fin du er med laaange håret ditt.
    Stor klem fra Ingrid

    ReplyDelete
  4. Her har vi også ei lita jenta på 3mnd som heter Maria som også har bestemt at melk smaker best om natta og at det skal spises hver 2.time. "Litt" slitsomt når hun tidligere kun har spist 1 gang per natt.. Så ja, fyttikatta så trøtt man blir! Krysser fingre og tær for at det er en fase som snart går over:-)

    God helg til deg og familien din:-)

    ReplyDelete
  5. god helg til deg og dine gode.
    Håper du har fått deg en kvil :)

    henriette

    ReplyDelete
  6. Hei så fine bilder. Du ser fresh ut allikevel.
    Men hva med å gi snuppa litt grøt/velling? Kan høres ut som om ho trenger litt mer mat enn bare melk:-) mine jenter har fått grøt fra 4,5 mnd alder.
    Håper det blir bedre tider snart.
    God helg

    ReplyDelete
  7. Jeg lurer på om det var mannen din jeg så på Norske Talenter på fredag? Som stod på scena helt på slutten og tok bilder av Juice?

    Lillebror her i huset sov hele natta når han var 3-4 mnd, også trappa han opp nattamminga til annenhvertime..varierer voldsomt altså! Håper du får hvilt deg litt snart =)

    ReplyDelete
  8. Jeg liker bloggen din så godt :) begynt å følge den nå :)

    Jeg har en liten en på 4 uker, han skal ha mat annenhver time og sånn har han hatt det helt siden fødselen. Hjelpes, når snur det? Blir litt redd når jeg leser at du har det enda...
    Jeg trenger søvn!!

    Hehe, sånn går da dagene :)
    God søndag!

    ReplyDelete