16/11/2012

*fin fredag!


jaggu meg var ikke fredagen her igjen, gitt!

det burde ikke komme som julekvelden på kjerringa at helgen er her igjen, men akkurat nå føles det litt som om den gjør det. denne uka har jeg ikke gjort så mye annet enn å være inne og passet på våre syke barn, så dagene har gått litt i ett, kan man si. så jeg vil påstå at det er underdrivelse å si at jeg nå ser veldig fram i mot og vende nesa mot hjembyen min og julebord med jentene!! piker, vin og sang er akkurat hva en trøtt mamma trenger, vettja!

hva står på din agenda i helgen?


ps! fortsett gjerne å legge igjen spørsmål til den lille spørsmålsrunden min! litt for å lette på samvittigheten min fordi jeg har vært så dårlig til å svare på spørsmål, men mest fordi det gir meg inspirasjon til nye innlegg på bloggen.

fin fredag!

1 comment:

  1. Ville bare ønske dere god helg :)
    Har lagt igjen spm på siste innlegg allerede.

    ReplyDelete