04/11/2012

*giveaway!


nå er det på tide med en giveaway inne hos oss igjen for å vise dere hvor stor pris vi setter på at dere titter innom bloggen vår!
denne gangen er det vossatassar som gir bort en superfin moro genser  i god, varm ullkvalitet til  ÅTTE heldige jeg er jonathan lesere.
alt du trenger å gjøre er og legge igjen en kommentar med hvilken størrelse på genseren du ønsker deg (størrelsene finner du her).
 husk at det snart er jul, så hvis du ikke selv har barn så kan genseren være en finfin julegave til en tøff, liten tass du kjenner.

giveawayen starter nå, og jeg trekker vinneren neste søndag.
lykke til, og takk for at du deltar i giveawayen vår!

168 comments:

  1. oi, den var FIN!

    og str er 86 :)

    // Sigrid

    ReplyDelete
  2. Å, den ønsker jeg meg til treåringen min! :)
    Str. 110...
    God helg!

    ReplyDelete
  3. Det var en skikkelig gla-genser! Jeg er med - størrelse 104 til gutt :) ha en fin helg!

    ReplyDelete
  4. Hvis jeg må deltage fra Danmark, ønsker jeg str. 120;) Hilsen fra Sanne/ mail: sanap200003@yahoo.dk

    ReplyDelete
  5. Fin gave til jul :-)
    Ville valgt str 100.

    ReplyDelete
  6. Hærlig genser og hærlig blogg.
    Jeg mangler jo selvsagt småklær i huset iom at jeg har en småtass i magen.

    ReplyDelete
  7. Jeg trekker gjerne et lodd :) Blå str 90!

    ReplyDelete
  8. Hei
    Det var en fin genser! Str. 120 :-)
    line.strandli@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Finfin! Blå strl 100 ville vært flott:) god helg, hilsen en annen småtrøtt tobarnsmor;)

    ReplyDelete
  10. Oh, ja gjerne:) i størrelse 120!

    ReplyDelete
  11. Lisa/lisacathrine(at)gmail.com3 November 2012 at 17:32

    Så kul den var. Jeg og Alba ønsker oss en rosa i str 90! :) Tvi tvi

    ReplyDelete
  12. Oj, den var tøff! Vil gjerne ha en i str 110! :)

    Elin

    ReplyDelete
  13. Så fin! Jeg ønsker den i blå og str 100 :)
    (marita_ekeberg@hotmail.com)

    ReplyDelete
  14. Jeg er med!!:) rosa str.120:)

    ReplyDelete
  15. Jeg ønsker meg en i rosa 110 til tantebarnet mitt.

    ReplyDelete
  16. Den hadde vært fin til min gutt! Str. 100.

    Hilsen Annie

    ReplyDelete
  17. Kjempefin genser. Blå str. 90. Sissel T

    ReplyDelete
  18. Den var fin :-)
    Str. 110.

    Marte

    ReplyDelete
  19. Fin genser! Gutt står 90.

    ReplyDelete
  20. Åå, kjempe fin genser :)
    Str 100
    God Helg :)

    ReplyDelete
  21. Hei. Str 120:)

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Knallfin genser! Vi ønsker oss en i strl 110:)

    ReplyDelete
  23. Kul;) Hvis jeg er heldig vil jeg gjerne ha en blå str 110!

    ReplyDelete
  24. Kjempeflott genser. Oliver ønsker seg en blå i 110.

    ReplyDelete
  25. Vi ønsker oss blå genser i str. 90 :) Hurra for Vossatassar!

    ReplyDelete
  26. Hei Vigdis :)
    Jeg henger meg på denne.
    Vi ønsker oss en rosa i str 110.
    Ha en fin kveld!

    ReplyDelete
  27. HERLIG genser! Passer perfekt til jenta jeg er gudmor til. :) Str. 100.

    ReplyDelete
  28. Ønsker meg en blå i str 100:-)

    Mvh
    Sissel
    shoeib@online.no

    ReplyDelete
  29. Flott konkurranse ! Eg ønsker meg ein rosa str 90 :) tvi-tvi !
    nilsen1981@yahoo.no

    ReplyDelete
  30. En fargeeksplosjon! Den blir fin på Kasper som er str 98. Krysser fingrene :) Klem fra Bente

    ReplyDelete
  31. Så fin genser:) Jeg har min første baby i magen, som vi har fått vite blir en liten prins, så da må det bli blå, og den minste størrelsen :) Takk for en fin blogg :) - Live

    ReplyDelete
  32. Max ønsker seg denne i 90 han. Så blir han fin og god og varm neste høst:)

    Kirsti

    ReplyDelete
  33. Str 80 hvis en liten Storm er heldig.

    ReplyDelete
  34. Den var fin:) str 100 til gutten i hus ønsker eg! God lørdag!
    Gina

    ReplyDelete
  35. Superkul! Ønsker meg str 120 til min lange fireåring. Og hvis den kløøøør, så får vi spare den til lillesøster. :-)

    Sara

    ReplyDelete
  36. Kjempe fin genser!Skulle hatt den i str 90 til min lille Theo. Nydelig blogg.
    Ha en fin kveld.

    -Andrea

    ReplyDelete
  37. Hei :-) dette var ein artig genser som passar fint til min sprudlande gut på snart 3 år! :) Satsar på at vi har litt vinnerlykke og vinn ein i str 110! ;)

    PS! Håper det er greit at eg linkar til bloggen din på bloggen min?

    Mvh Julie

    ReplyDelete
  38. Den var kjempefin! Jonas ønsker seg den i str 100.
    Du har en herlig blog, Vigdis!

    -christina

    ReplyDelete
  39. Hei hei, Str 100 til en liten mann:)

    ReplyDelete
  40. Å, jeg er med! Ønsker str 80 til ei lita jente:)

    ReplyDelete
  41. Str 120 i blå:)
    vesletunmail@gmail.com

    ReplyDelete
  42. Åh den var fin<3 Passer perfekt til min herlige rampegutt:-) Vi ønsker oss str. 120.

    ReplyDelete
  43. Ønsker meg i str 80, til min lillegutt neste høst, han er bare 3 uker nå :)

    ReplyDelete
  44. Hurra for giweaway :)

    Krysser fingrane for å vinne ein blå genser i str 100 :)

    ReplyDelete
  45. God lørdagskveld til deg !

    Gutten min ville nok passe str 100. Vet ikke om man skal velge mellom blå og rosa, men heier på blå :)

    Nann Karin

    ReplyDelete
  46. Ja! Str 100 til lillemann :-)

    ReplyDelete
  47. Moro med morogenser! Ønsker oss en i str 90

    ReplyDelete
  48. Den var morsom. En sånn hadde passet fin fint på 4 åringen :) Jeg øsnker meg en i str 110

    ReplyDelete
  49. Lille frøken O kunne nok tenkt seg en slik en i str 90 :)

    ReplyDelete
  50. Oppdaget vossatasser takket være bloggen din, og synes de har veldig mye fint. Denne genseren inkludert :) Hvis jeg blir trukket ut så ønsker jeg en blå genser i str 100. (Er det 3-4år mon tro?).
    Fortsett bloggingen :)
    Hilsen Nina, ninasli@gmail.com

    ReplyDelete
  51. Jeg elsker den!
    Ønsker den i str. 4 år:):)

    Tvi tvi til meg.
    God helg videre:)

    ReplyDelete
  52. Den var gøy:-) Str. 90, ønsker jeg meg.

    ReplyDelete
  53. Åh den var fin! Størrelse 100 takk! Til min datter. Men jeg liker den blå best faktisk!

    ReplyDelete
  54. Kul genser! Håper å vinne en i str. 110!

    ReplyDelete
  55. Knallkul genser!
    önsker en i blaa farge i strl 120:)

    Heidi!

    ReplyDelete
  56. Herlig! Dette hadde vært en perfekt julegave til nevøen min :) Ønsker meg str 120

    ReplyDelete
  57. Uf den er fin. Håber jeg må deltage selvom jeg bor i Danmark? :)

    ReplyDelete
  58. For en flott genser!
    Kasper er størrelse 110 nå.

    Krysser fingrene:-)

    ReplyDelete
  59. Denne var fin! Lillemann her ønsker seg en blå i størrelse 90 :-)

    ReplyDelete
  60. Så fin! Vi henger oss på og ønsker oss blå i str 120 :) Line

    ReplyDelete
  61. Så fin! Jeg ønsker meg blå i 110! Da kan storesøster bruke den først, og så lillebror etterpå. :)

    ReplyDelete
  62. Hei. Størrelse 90 til gutt. Kjempefin giveaway.

    ReplyDelete
  63. JA, takk:) I str 80 (og rosa, om mulig). Ha en fin-fin søndag:) Caroline

    ReplyDelete
  64. jeg er med!!! Str 110 i rossa!!!!

    ReplyDelete
  65. Har en gutt som blir 4 snart, så ønsker meg en i str. 120 :-)
    knall fin genser!!

    ReplyDelete
  66. str 104 :) god søndag til deg og dine.

    Henriette

    ReplyDelete
  67. Så fin! Str 128 er min store dreng, som vil se så flot ud i den trøje.

    ReplyDelete
  68. Stilig, de har plagg med fine farger og bra kvalitet :-)

    Str 128/134 gutt her.

    ReplyDelete
  69. Ønsker meg en i strl 100 til 2-åringen :)

    ReplyDelete
  70. Tøff genser :) Ønsker meg en til tantegullet mitt; blå i str 100. Klem fra Maya

    ReplyDelete
  71. Hei:)
    Fin gave til jul!
    Ville valgt str 100.
    Hilsen
    Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

    ReplyDelete
  72. Ønsker mig str 90. den er så fin. Knus eva

    ReplyDelete
  73. Heisann:)
    Larina har blitt kjempe gla for en sånn i rosa str 120.
    Er en super gla blogg du har:)
    Mvh Isabell

    ReplyDelete
  74. FIN! :) Blå, str. 80

    Mvh Julie

    ReplyDelete
  75. Hei!
    Jeg blir gjerne med.
    Str. 120 i blå :)


    i_sen3@yahoo.no

    ReplyDelete
  76. Blå i str 90 hadde vært supert

    martine@readentertainment.no

    ReplyDelete
  77. Fin genser:-) Rosa str.110. klanglete@hotmail.com

    ReplyDelete
  78. Elise ønsker seg også en slik rosa i str. 90 ;D Den var herlig og sprek!

    catharina.hansen88@gmail.com

    ReplyDelete
  79. Ingunn Kne...
    Fin genser. Ønsker til mitt lille barnebarn.
    Gutt str. 80
    ingunnk5(ætt)gmail.com

    ReplyDelete
  80. Åj, den var fin :) Ønsker en i str 100 i blå :)

    Mvh Stine R
    tyvenlia@live.no

    ReplyDelete
  81. Hei

    Str 100 til meg hvis jeg vinner.

    Hilsen Marte (marte_by at yahoo.no)

    ReplyDelete
  82. Str. 100, så får han litt å vokse i :)

    grbraten@live.no

    ReplyDelete
  83. Str. 90! :)
    hannehol@hotmail.com

    ReplyDelete
  84. Fiiiin! Ønsker meg str 90! Klem fra marennf a hotmail.com

    ReplyDelete
  85. Vi vil gjerne ha str 100! Supertøff :-)
    mvh Helene (helenerosvoll at hotmail.com)

    ReplyDelete
  86. For en herlig genser! Jeg ønsker meg veldig en i str 100 til minstemann i huset ;)

    ellen.vinorum at gmail.com

    ReplyDelete
  87. Tøff genser !
    Hadde vært moro å vinne en i str 120 :)

    Bente S.
    gully2345 a) hotmail.com

    ReplyDelete
  88. str 120. jeg er med

    uglylizz78@gmail.com

    ReplyDelete
  89. Jeg vil gjerne prøve lykken.
    Genseren var kjempe fin :)
    Om jeg er heldig så ønsker jeg størrelse 90 Jente..
    Ønsker dere en kjempe fin søndag videre. Å i morgen er det atter engang ny uke med nye eventyr som skal utforskes :)
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    ReplyDelete
  90. Kjempefin genser. Hvis jeg vinner vil jeg gjerne ha en i str 90. Helst rosa, but anything goes.
    Satser ett lodd.

    tomabjer@online.no

    ReplyDelete
  91. Jeg ønsker meg str. 100 i blått.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    ReplyDelete
  92. Jeg er gjerne med og ønsker en blå i str.110

    Klem Karianne

    ReplyDelete
  93. •••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ► ønsker den flotte genseren i str 120

    ------> jeg er følger, og har tipset alle mine 296 facebook venner via privat melding


    Ha en fin kveld!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    ReplyDelete
  94. ønsker veldig en guttegenser i str 5 år (110)

    :):):)

    ReplyDelete
  95. Flott genser. Har en gutt som ønsker seg en i str 98

    mvh

    willa

    wilak@online.no

    ReplyDelete
  96. Kjempekul genser!

    Jeg ønsker 120 i blå - så kan storesøster bruke den nå i vinter, og deretter lillebror når han blir en litt større lillebror :)

    tonimartin

    ReplyDelete
  97. så gøy! Størrelse 90 :)

    ReplyDelete
  98. Kjempefin genser!

    Håper på en blå i str. 110

    Miriam i Nord

    ReplyDelete
  99. Jättefin :-)

    Har jag turen att vinna vill jag ha strl 100

    Spacegirl_@spray.se

    ReplyDelete
  100. Størrelse 90

    snefrid1@msn.com

    ReplyDelete
  101. Denne geneseren er megaflott og virkelig gladinspirerende.
    Håper om jeg vinner, på størrelse 120 eller 100. Da skal den såvisst komme til glede hos mitt tantebarn!!!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    ReplyDelete
  102. Hei, tøff genser! Er med på giveaway, og hvis jeg vinner ønsker jeg str. 110 til gutt:)
    Hilsen Benedicte
    benedicteloksti@hotmail.com

    ReplyDelete
  103. Fin blogg og fin genser!
    Dersom jeg vinner ønsker jeg blå i str. 80.
    Hilsen Berit

    ReplyDelete
  104. sisselkorsvold@hotmail.com5 November 2012 at 10:27

    Den var skikkelig tøff!
    Hvis jeg vinner ønsker jeg meg str 110:)

    ReplyDelete
  105. åh!
    jeg ønsker meg en blå i strl 110:)

    (st09086 at infomedia.uib.no)

    ReplyDelete
  106. fin og flott! ønsker meg i 90. god dag til dere på løkka!

    ReplyDelete
  107. Tar et lykkelodd og ønsker en blå i str.100! :)

    ReplyDelete
  108. Ønsker oss guttegenser i str 110.
    melisdryss[at]gmail[dot]com

    ReplyDelete
  109. Str. 100 i RÅSAAA - perfekt for lillesøster!

    ReplyDelete
  110. Ønsker en blå i str. 120 til min nevø :)

    ReplyDelete
  111. Ønsker meg denne til en liten 3 åring - str 104 ;)

    Nydelig giveaway! og herlig blogg :)

    ReplyDelete
  112. Oioi, jeg liker Vossatassar :)
    Da ønsker guttungen seg den i blått og str.110

    ReplyDelete
  113. Wow, denne var kul!
    Skulle veldig gjerne likt å gi denne til verdens beste nevø i størrelse 80 :)

    ReplyDelete
  114. Åh, den var fin! Ønsker meg denne til jenta mi i str 120.
    Mette Nordkil

    ReplyDelete
  115. For en fin genser :) den ville min tre år gamle gutt likt (hvertfall mammaen hans) i str 110

    ReplyDelete
  116. Jeg vil gjerne være med i trekningen! Str 100 :) Hilsen Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    ReplyDelete
  117. Denne var knalltøff! Ønsker i str 90
    Helga

    ReplyDelete
  118. Så kul genser! Jeg ønsker meg en blå en i str.100 til gutten min :)

    Kristine :)

    ReplyDelete
  119. Kjempefin ønsker meg blå i str 100 eller rosa i str 110:0) eller selvfølgelig en til hver så de kan matche ;)
    Må legge til at bloggen din er så koselig!
    Hilsen Lene
    (lenevangby@live.com)

    ReplyDelete
  120. Jatakk - William ønsker seg denne i str 110

    ReplyDelete
  121. Den ønsker vi oss! I storleik 120! <3

    ReplyDelete
  122. Finfin giveaway!
    Ønsker meg størrelse 100, helst i rosa, men blå funker også bra :)
    Lykke til til meg!

    ReplyDelete
  123. Hei Vigdis :)
    Så moro, vi vil være med!
    Lille M ønsker seg sånn i str 100 :)
    Fiiiin dag til dere!
    Klem fra Maia :)

    ReplyDelete
  124. kul! perfekt til min 4 åring! strl 104

    ReplyDelete
  125. Knallkul genser. Snuppa er over gjennomsnittet glad i Vossatassar, og vi melder oss på til en rosa i str 110 =O)

    ReplyDelete
  126. Fin fin genser. Håper vi vinner. Str 90 i blå:)

    ReplyDelete
  127. Skulle veldig gjerne hatt en i str 110 :-)

    ReplyDelete
  128. hei
    Jeg er gjerne med og ønsker en rosa i str.80
    tusen takk

    ReplyDelete
  129. Hei:-) Jeg ønsker å vinne genseren i størrelse 100 til nevøen min på 2 år!
    Hilsen Siri (sirieg85@hotmail.com)

    ReplyDelete
  130. Kjempe fin genser.
    Ønsker blå i str. 120 til sønnen min.

    Mvh Veronica
    babypoh@hotmail.com

    ReplyDelete
  131. Hei!
    Ønsker oss en rosa i 110 :-)
    ashildsk@gmail.com

    ReplyDelete
  132. Har en gutt på 3 som elsker farger, så en sånn genser i 104 hadde nok vært stas! :)

    Marianne B

    ReplyDelete
  133. Jeg er sikker på at prinsen min hadde blitt ordentlig tøff i en blå str 80.

    ReplyDelete
  134. Heia

    Min lille røver ønsker seg (eller kanskje helst er det mamma som ønsker) en i størrelse 86.
    Storesøster ønsker seg garantert en i størrelse 104.

    Superduper blogg btw. Nettopp oppdaga den

    maevje@online.no

    ReplyDelete
  135. Den var fin den ;) Jeg ønsker en genser i str 120.. Da kan storebror bruke den nå, og lillesøster arve om noen år ;)

    bk_bv@hotmail.com

    ReplyDelete
  136. Rosa i str 100 :) tina.sves@gmail.com

    ReplyDelete
  137. Ønsker meg den i str 100 (rosa)

    Klem fra Charlotte

    ceejay85@live.no

    ReplyDelete
  138. Jeg vil gjerne være med i trekning om fin genser!

    Jeg ønsker meg str 120 viss jeg skulle være så heldig å bli trukket ut.

    benediktetvedt@gmail.com

    ReplyDelete
  139. Nydelig nydelig! Min lille gutt ville blitt veldig glad for den. Str 80 ☺

    ReplyDelete
  140. Så fin og fargerik! Ønsker meg en i str. 110:)

    ReplyDelete
  141. Så tøff!
    Ønsker i str.120 :)

    ReplyDelete
  142. Så stilig! Ønsker en i str 90, jeg :)

    ReplyDelete
  143. Så kul genser!
    Jeg ønsker meg en blå i str 110.

    ReplyDelete
  144. Hei dere!

    Siden man KAN HA flaks, kaster jeg meg med! Tror Torjus hadde passet en str 100 helt perfekt :-)

    Hilsen ti10@hotmail.com

    ReplyDelete
  145. Den er FIN! Str 120 :)

    knausst@yahoo.com

    ReplyDelete
  146. Hei kjære V!!! Flott blogg du skriver. Lenge siden sist jeg så dere nå!! Blitt mamma til en liten snuppegutt på 21 mnd. Full jobb og jeg kjenner meg mye igjen i det du skriver;) En kul genser som hadde kledd en kul gutt i str 90!! Ses på løkka?? Gode klemmer fra Marit

    ReplyDelete
  147. Nydelig genser, ønsker str 90 om jeg er så heldig å vinne en :)

    ReplyDelete
  148. Ønsker St 3/4 år :)
    Mitt tantebarn ville blitt glad for denne og pappaen hennes er jo fra Voss så det hadde passet bra!

    Klem

    ReplyDelete
  149. Moro!
    Jeg ønsker meg blå, str. 80.

    ReplyDelete
  150. Hei, jeg ønsker meg denne i str.98 eller tilsvarende. margrethekarijord(ætt)gmail.com

    ReplyDelete
  151. Så fin :)

    Størrelse 110 eller 120.

    mf.i@hotmail.com

    ReplyDelete
  152. Jeg blir med, og jeg ønsker meg størrelse 100 om jeg vinner.

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    ReplyDelete
  153. SÅ fin genser! Hvilket herlig navn! Jeg prøver lykken og ønsker meg en blå i str 100 extra extra hardt!

    Spennende!!

    ReplyDelete
  154. Ååå..denne var knallfin!! Vossatasser er vi fan av her i huset. Anorakkene kan anbefales..Den ønsket vi oss til 2 stk bursdager:)
    Kaia vil gjerne ha en rååsa i str.110:))

    ReplyDelete
  155. Hei. Str. 120 ville vært flott.
    2404@hotmail.no
    Mvh Andrea

    ReplyDelete
  156. Litt usikker på hvordan disse er i størrelsen, men jeg ønsker meg nok 100-110 et sted :)

    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    ReplyDelete
  157. Vil gjerne ha i 120
    Hilsen Anna Jenssen
    anna.pinki@gmail.com

    ReplyDelete
  158. Håper jeg rakk denne giveawayen da;);) ønsker oss i str 98. (gutt)

    Klem Charlotte

    ReplyDelete
  159. Glemte å legge igjen mailadresse: stinelyngseth@me.com.
    Størrelse 110 i blå ønsker jeg meg;-)

    ReplyDelete
  160. Så utrolig fin. Minsten vil gjerne ha str 90.
    Hilsen Renata
    morogde4ungene@hotmail.no

    ReplyDelete
  161. Den var fin! Slenger meg på i siste liten. Ønsker meg str. 100.

    ReplyDelete
  162. åh, ønsker en sånn i blå str 100! flott genser :)

    ReplyDelete
  163. Hei på deg!

    Jeg vil gjerne være med på denne.
    Har to barnebarn på nesten 7 og på 4,
    så dette er akkurat noe for meg.
    Liker FB-siden fra før,og da jeg har glemt disse størrelsene, så ønsker jeg enten den blå i ca. 6 år
    eller rosa i ca. 8 år.
    Helt nydelig genser som kan komme godt med til en av mine.

    Vennlig hilsen Guri Marie
    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    ReplyDelete