21/11/2012

*heia livet!


dette bildet liker jeg godt. 
vel, ser jeg litt "lost" ut, men det var jeg også. det var ganske nøyaktig fire timer siden jeg hadde født, og foran meg i den lille senga lå maria, som symboliserte mitt nye liv, og bak meg satt jonathan, som symboliserte mitt gamle. et ganske følelsesladet øyeblikk, for å si det mildt. det er ikke få følelser som florerer i sinnet til en dame som akkurat har gitt liv til et lite barn, kan jeg fortelle dere!

i dag er jeg ganske følelsesladet igjen. litt fordi jeg mimrer fem måneder tilbake til den dagen jeg ble tobarnsmor, og litt fordi noen jeg er veldig glad i snart skal få se sin lille sønn!

heia livet, sier jeg i dag!

7 comments:

  1. Herlig bilde Vigdis! Leste innlegget ditt om at Maria er 5 mnd istad, og husket plutselig så godt at Thomas la ut bilde av henne rett etter fødselen. Jeg hadde termin den 20. den mnd, og var sååå misunnelig for at du hadde fått og jeg fortsatt lå i senga, diger som en hvalross... Hadde for meg at det var lenger mellom fødslene, men Philip blir jo 5 mnd i morgen, så sånn kan tiden spille oss et puss! :) Han blir jo 5 mnd i morgen!
    Er hun igang?

    Klemmer Hege

    ReplyDelete
  2. Jeg elsker din ærlige, usminket og ekte blogg! Hvor ikke alt skal se og høres så perfekt ut. Du inspirerer meg til å begynne med det samme:-) Dette bildet gjør inntrykk på meg ettersom jeg har 4 uker igjen til termin med nr 2:-)

    Stå på!

    Ida

    ReplyDelete
  3. ❤ Fine deg, liker bloggen din så godt, blir titt og ofte rørt over hva du skriver:) Klem fra Stine

    ReplyDelete
  4. Ja, heia livet! *snufs*

    Klem fra Heidi

    ReplyDelete
  5. Herlig stemningsbilde. Det minner meg om et bilde av meg på sykehuset med min første etter en 3 dager lang fødsel, hvor jeg sitter og snakker med min mor om nattens begivenheter.
    Store øyeblikk!

    ReplyDelete