26/11/2012

*litt jul!



det er ennå en god stund til jul, men vi tjuvstartet litt med bakingen i helgen (les ferdig pepperkakehus som vi har montert og pyntet!).
allerede i januar satt jeg og gledet meg til julen som skulle komme, og nå er den rett rundt hjørnet. hvor ble det året av, egentlig?! mulig det forsvant i et litt trasig svangerskap, en fødsel og et nytt liv som tobarnsmor?! fysj, så fort det har gått!
men året er ikke over ennå; først skal vi ha en rolig og deilig juletid her i heimen.

hvordan er det hjemme hos dere; har julen begynt å snike seg inn, eller venter dere til lenger ut i desember?

4 comments:

  1. Gleder meg veldig til å komme i gang med juleforberedelsene. Første jula vi skal ha her hjemme. Pjokken er rundt seks måneder da og vi føler dette året virkelig har gitt voksenpoeng. Må gå til innkjøp av julepynt nå da det er en mangelvare her hjemme...

    Kirsti

    ReplyDelete
  2. Her har vi ikke begynt noe særlig på juleforberedelser nei. Ikke det at jeg ikke har lyst, men jeg har vært bortreist en uke, for så å bli gørrsjuk, så det har liksom ikke blitt tid enda. Det eneste jeg har er litt julekalendergaver og sånt. Gleder meg til å finne frem julepynten. Den skal frem ila uka! Finfin mandag til dere!

    ReplyDelete
  3. Haha, Julen er ikke igang enda og jeg gleder meg allerede til julen som 3 barnsmor til neste år;) hihi

    ReplyDelete
  4. Så kos! Hvor får man kjøpt ferdig hus klar til montering? Jeg vil også bake pepperkaker, men sliter litt med å finne alle ingrediensene her i Italia. Prøve IKEA kanskje?

    ReplyDelete