29/11/2012

*når katten er borte og så videre..!


et tegn på at thomasen er bortreist er at jeg alltid tar på meg noen av hans klær! litt fordi det er godt å snuse inn hans gode lukt, men mest av alt fordi jeg av en eller annen grunn ikke alltid får lov til å låne dem når han er hjemme;)
men kjærestegenser er veldig inn har jeg fått med meg (heia skappel-gjengen!), så nå valser jeg rundt i thomasens herlige strikkegenser blandt klesvask som henger til tørk, hybelkaniner og litt for mange småbiler, og føler meg akkurat så passe trendy som det er mulig for en halvtrøtt tobarnsmor å gjøre en sen torsdagskveld!

3 comments:

  1. Herlig :)

    Jeg bruker også mannens gensere mye ;)

    ReplyDelete
  2. Hihi, det samme gjør jeg! Herlig å gå rundt å lukte kjæresten! Du kledde jo faktisk genseren hans! :D

    ReplyDelete
  3. Schhtilig!
    Hvaslags kamera har du egentlig?

    ReplyDelete