09/12/2012

*en jeg er jonathan giveaway!


i disse førjulstider har jeg gleden av å presentere en ny og finfin giveaway sponset av min nye samarbeidspartner, jollyroom. jollyroom startet i sverige for nesten to år siden, og har blitt den største aktøren for baby- og barneprodukter på nettet i sverige. i august i år åpnet de i norge, og de har alt du trenger helt fra du er gravid til baby, og barn helt opp til åtte år. nettbutikken er full av godbiter, og for øyeblikket driver jeg og saumfarer innredningssidene deres etter inspirasjon til rommet til maria!

jeg er nå så heldig å få lodde ut en herlig gyngehest til en av dere! gir den ikke et lite, koselig flashback til da du selv var liten? det gjør den i alle fall for meg, og den har vært ekstremt populær hos jonathan siden den kom i hus! her rides, gynges, koses, mates og strigles det til den store gullmedaljen om dagen.

hadde det ikke vært fint å vinne en slik for å gi bort i julegave til en artig, liten rakker? 

det eneste du trenger å gjøre er og gå inn på jollyrooms nettsider å finne ut hva du ville kjøpt derifra, og skrive det i kommentarfeltet her. hvis du ikke har egen blogg så må du huske å legge igjen navn og e-postadresse, slik at jeg får tak i deg hvis du vinner!

giveawayen starter nå, og jeg trekker vinneren neste søndag! da rekker den som vinner fint å få gyngehesten før jul, for jollyroom har både rask leveranse og prisgaranti (jeg fikk varene mine dagen etter de ble bestillt!).

lykke til, og ha en fin søndag!

58 comments:

  1. Jeg ville kjøpt en stiga snowracer. dette står på ønskelisten her :-)

    ReplyDelete
  2. Jeg ville kjøpt et Micki minikjøkken til datteren min:)

    ReplyDelete
  3. Jeg ville kjøpt gyngehesten. Gode minner :-)

    ReplyDelete
  4. sisselkorsvold@hotmail.com9 December 2012 13:10

    Jeg ville kjøpt noe av Hape Toys tremat:)

    Mvh
    Sissel

    ReplyDelete
  5. Å nei, du må ikke linke til slike sider, det har jeg ikke råd til før jul, hehe.
    Dette var en ny nettbutikk for meg, og de hadde utrolig mye fint.
    Jeg ville kjøpt en Kids Consept Star Gyngestol.

    Ha en fin 2. søndag i advent!

    Mvh
    Vibeke
    VKR2@c2i.net

    ReplyDelete
  6. Jeg hadde nok kjøpt noen nye leker til babygymmen! Vi er inne i en periode der alle andre babyers babygymmer er veldig spennende, men den her hjemme er ikke akkurat populær!

    Både jittering giraffe og jittering jay har hun prøvd seg på og de er mye morsommere en flyene og helikopterne her hjemme!

    Mvh
    Kjærsti

    kjaersti.theodorsen(at)gmail.com

    ReplyDelete
  7. Jeg ønsker meg et søtt, lite leketeppe til lille i magen, link her:www.jollyroom.no/babydan-lekmatta-farm-beige.html

    Flott konkurranse:)

    Klem Live
    lbrustand@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Har en liten mini som liker fart og spenning, så må nok gå til innkjøp av en Stiga snowracer. Gøy for hele familien:)
    Siljeab@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. Jeg ville kjøpt denne: http://www.jollyroom.no/produkter/leker/gyngehester/scanditoy-gunghast-brun.html
    Jeg er helt forelsket i disse gyngehestene :)

    tina.triger@live.com

    ReplyDelete
  10. Fin fin giveaway :) Jeg hadde kjøpt en leketelt til min lille på 2 som alltid bygger telt med tepper og pledder. Noe som Micki Lekehus Pippi for eks!

    ReplyDelete
  11. Hei, jeg ville ha kjøpt et pippi dukkehus - det var kjempesøtt :)

    ReplyDelete
  12. En gyngehest uten tvil! Å er det noe jeg trenger er det utstyr til barn og baby. Jeg venter baby om 3 mnd å den har enn så lenge ingen leker...så en slik gyngehest hadde vært en pangstart.

    ReplyDelete
  13. Jeg ville kjøpt Le Toy Van Garage Le Grand fordi den er den peneste garasjen jeg har sett. Det er ikke så enkelt å finne en garasje som tilfredstiller mors estetiske sans og guttungens trang til å parkere bilene.

    Hilsen Gro-Anita
    groanitaperfekt@hotmail.com

    ReplyDelete
  14. Jeg ville kjøpt akkurat den gyngehesten jeg! Kul og fin!!
    Hilsen Christiane
    christianehasseleid@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Kids Concept Kiste! To stykker! :D

    ReplyDelete
  16. Skulle kjøpt obh nordica kaffetrakter + mixmaster til lekekjøkkenet:) Marita, kazanen5@hotmail.com

    ReplyDelete
  17. Jeg vill helt klart kjøpt denne; http://www.jollyroom.no/produkter/bilbarnestoler/bilbarnstolar/besafe-izi-combi-x3-isofix-alcantara-svart.html (BeSafe Bilbarnestol)

    Klem Karianne

    ReplyDelete
  18. Til datteren min ville jeg kjøpt Lundby dukkehus *mimrer fra barndommen*

    http://www.jollyroom.no/produkter/leker/lundby-dockskap-smaland.html

    God førjulstid!

    ReplyDelete
  19. Aah, herlig! Se den krokodille kostymet, den ville jeg ha kjopt..

    ReplyDelete
  20. Her var det masse fint! Jeg ville kjøpt OBH Nordica-kjøkkenet til sønnen min på sikt:)

    ReplyDelete
  21. Jeg ville kjøpt en Skipper Balanse-Scooter Rød. Passe retro og veldig kul til Max.

    Kirsti

    ReplyDelete
  22. Jeg ville hatt en Uttrekkbar Baby- og juniorsend <3 fiin.
    http://www.jollyroom.no/produkter/lyx/innredning/sebra-utdragbar-baby-och-juniorsang-kili-vit.html

    ReplyDelete
  23. Jeg ville kjøpt gyngehesten. Sjekk gjerne ut min blogg også, jeg er en en uke gammel fersking.

    ReplyDelete
  24. For tiden er det Barbie og Babyborn som scorer høgast her. Gode tilbud på nett det, såg eg.

    ReplyDelete
  25. Hmmm hm hm lure lure! Men jeg tror nok at funtosee Walmart med prikker hadde gitt litt ekstra liv til lillesøsters rom. Eller en hest såklart ;)

    ReplyDelete
  26. Jeg ville ha kjøpt badesko til gutten siden vi skal til sydligere strøk :)

    anjanyst@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Ønsker meg den Jynge hesten :) Tror store bror hadde likt den godt! Og Lillebror også ettervært ! :)

    ReplyDelete
  28. Jeg ville kjøpt The Tiny Universe Dress Suit til barnebarnet mitt - hellandussen den var søt! :)

    ReplyDelete
  29. Ojojoj, der var det masse fint! Tror jeg ville kjøpt reiseseng, kanskje den til Phil & Teds :)

    marenjupe(a)gmail.com

    ReplyDelete
  30. Ville kjøpt Sebra heklet gulvteppe i rosa pluss masse fra Farg och Form . Kjempeflott nettside jeg aldri har sett før :-) Tonje tonjem83@hotmail.com

    ReplyDelete
  31. vi ønsker oss ein Radio Flyer Gåbil Little Red Roadster:)
    Tonje.norevik@gmail.com

    ReplyDelete
  32. Fin giveaway! De hadde veldig mye flott i butikken :D Ikke lett å velge men det hadde nok blitt en Kili seng, om vi hadde hatt råd, eller klassiske Brio treleker. ELler Lundby dukkehus. ;)

    Jeg krysser fingrene for gyngehesten var flott!!

    ReplyDelete
  33. Hei! Jeg ville gått for gyngehesten! Supersøt, og ikkeno er som gode minner for mor og nye gode minner for kidsa. :)

    Elin
    fruigland@hotmail.com

    ReplyDelete
  34. Jeg ville ha kjøpt Lundby dukkehus til jentene mine, det tror jeg de hadde likt!!
    Kjempe fin giveaway, syns gyngehesten er kjempe fin!! :)

    ReplyDelete
  35. Hvis jeg hadde hatt råd og kunne kjøpe akkurat hva jeg ville, ville jeg kjøpt en Kili-seng til bebisen som ligger i magen. Men det har jeg ikke råd til, så da sier jeg sengekant og sengetøy i grå eller grønn med skyer på fra Färg & Form! Eller kanskje treleker fra Brio?

    ReplyDelete
  36. Jeg ville kjøpt et heklet teppe fra Sebra til jenterommet. De har så mye fint!

    ReplyDelete
  37. Besafe Izi Kid X3 Isofix

    Monadovik@gmail.com

    ReplyDelete
  38. Som interiørinteressert mor til to gutter på 2,5 år og 4 mnd som snart skal dele rom er jeg på konstant leting etter oppbevaringsløsninger. Har ikke visst om denne nettsiden før, men nå skal jeg definitivt bestille noen LEGO oppbevaringsbokser. Supermorsomme! Så dem på NRK-programmet Nordisk design, men har ikke visst hvor de var å få tak i før nå :)
    Ble også veldig fristet av de rislampene med sky-motiv.
    Hilsen Margrethe uten blogg (aavmar@hotmail.com).

    ReplyDelete
  39. Hm, masse fint. Men det som slo meg først, var safarisettet til Brio-toget. det hadde passet perfekt til min nevø, som elsker brio-tog og som har en safariglad tante...
    Gyngehesten hadde vært helt super også, min bror hadde ens lik som liten, og jeg er sikker på at han ville satt pris på at barna hans også fikk den gleden.

    ReplyDelete
  40. Jeg ville kjøpt Image Toys Gåbil i Metall Brannbil til min sønn! Kjempefin:) Men en gyngehest hadde også vært et velkomment innslag i vårt hjem:D
    Hilsen Monica (bergemonica@hotmail.com)

    ReplyDelete
  41. MYE fint der inne altså... Så vanskelig å velge en favoritt...
    Men trenger ny stelleveske, så Oioi Hobo Black Faux Leather stellevesken hadde vært super ;)

    *Krysser fingrene*

    ReplyDelete
  42. Hei, jeg ville valgt de sorte rullegardinene med skyer på!
    Fin giveaway:)

    Hilsen Benedicte
    benedicteloksti@hotmail.com

    ReplyDelete
  43. For en flott gyngehest!
    Jeg ville kjøpt Brio komfyren. Hvis ikke jeg hadde kjøpt hesten da..
    Flott giveaway!

    ReplyDelete
  44. Jeg ville kjøpt en ny bilstol, siden sønnen min hvert øyeblikk vokser ut av sin!
    Klem fra Kristine
    kristineg84(a)hotmail.com

    ReplyDelete
  45. Jeg ville helt klart å kjøpt en gåbil! Det hadde slått ann her i huset.

    Marianne - maria22002-2@yahoo.no

    ReplyDelete
  46. Jeg hadde planer om å kjøpe en gåbil, og nå skal jeg definitivt kjøpe den derfra til en litt rimeligere sum! Det må bli denne: Image Toys Gåbil i Metall Brannbil rød.
    Hilsen Christina
    chlarsen84@hotmail.com

    ReplyDelete
  47. Så fin giveaway! Til min lille sønn skulle jeg kjøpt gåbilen i form av brannbil! :-)

    Eirin / eirin.ogard(at)hotmail.com

    ReplyDelete
  48. Jeg ville såklart kjøpt akkurat denne gyngehesten!
    Lykke til til meg ;-)

    AnnET

    ReplyDelete
  49. Åhhh, en slik gyngehest hadde mine kusiner da vi vokste opp! Den var nok årsak til mang en disputt... Resultatet ble knallharde forhandlinger, litt voksenhjelp og 20 "gyng" hver. Det var tider!

    Selv har jeg to tette gutter, en på 1 og en på 2, hadde vært fantastisk å la disse få bryne seg på samspillets kunst gjennom delt omsorg for en gyngehest.

    Fra Jollyrooms nettbutikk ville jeg kjøpt en bilbane "Racing GT Thunder", for det har jeg lenge vært på jakt etter.

    Ønsker deg og dine en riktig fin førjulstid!

    Hilsen Tine (ti10@hotmail.com)

    ReplyDelete
  50. Hei Vigdis! Jeg ville ha kjøpt en 7A.M vognpose! Ha en fin torsdag :)
    (meretebrekke@gmail.com)

    ReplyDelete
  51. Jeg ville kjøpt Jabadabado Uroen i tre med pingviner til lillegull som kommer i februar! :)

    Klem

    ReplyDelete
  52. Jeg ville kjøpt den gyngehesten man kan vinne! Den er superfin, husker fetterne mine hadde en lignende da jeg var liten, og jeg var SÅÅ misunnelig!

    Ellers kunne jeg tenkt meg
    Image Toys Gåbil i Metall Brannbil :)

    Den er stilig!

    Krysser fingre og tær for at jeg har hellet med meg, og guttene kan få en superfin gyngehest! :)

    ReplyDelete
  53. Jeg ville kjøpt Stiga Snowracer, her har vi masse snø men ingen snowracer til ungene ennå!

    onetemari@hotmail.com

    ReplyDelete
  54. Jeg ville kjøpt smoby lekehus til de 2 smårollingene mine!

    Hilsen Lene Vangby
    Lenevangby@live.com

    ReplyDelete
  55. Oi! Denne siden var ny for meg... Så utrolig mye fint!! Jeg ville kjøpt Sebra Heklet Gulvteppe Rosa/lilla til min datter som skal få eget rom når hun blir 1år over nyttår.

    Hilsen
    Mailen / mailen_ny@yahoo.no

    ReplyDelete
  56. Hei,

    For en spennende nettside med et utrolig stort utvalg. Jeg hadde kjøpt en Fisher-Price Laugh & Learn Puppy til min lille jente på snart 5mnd.

    Hilsen Siri - sirieg85@hotmail.com

    ReplyDelete
  57. De har masse fint, og en gyngehest står høyt på ønskelista :) Ellers er jeg svak for den røde gåbil brannbilen :)
    lineolseng@gmail.com

    ReplyDelete