07/12/2012

*fin fredag!


det skjer mye for tida, og innimellom har jeg trøbbel med å henge med i svingene (noe bloggen desverre får lide av!).
de av dere som tror at barselliv er slaraffenliv, får tro om igjen!

mange av dere har kanskje fått med dere at thomasen jobber som fotograf for tv2, og hver eneste fredag- og lørdagskveld denne høsten har han vært å finne i studioet til norske talenter, skal vi danse og det store korslaget. jeg elsker en mann med en god arbeidsmoral, men jeg må innrømme at jeg begynner å bli litt lei av å være tv2-enke hver eneste helg...derfor kan jeg med glede konstantere at det i kveld er finale i norske talenter, og at jeg etter det atter en gang vil få tilbake min partner in crime (i alle fall på fredager..det store korslaget varer helt til 22.desember)! det skal bli godt å få en armkrok og sitte i igjen, vettja!

men da var det altså helg igjen; ha en fin en, folkens!



ps! vossatassar har forresten en finfin julekalender, klikk her for å delta.

5 comments:

  1. Ja det er slitsomt å være jobbenke, bra du får mannen hjem til jul da ihvertfall :) Fint bilde av dere.

    ReplyDelete
  2. Dere slutter ikke å imponere med kreative familieportrett altså ;)
    Skjønner det blir godt å få fredagen sammen med mannen tilbake <3

    ReplyDelete
  3. Herregud så kult! DIGGER bildet. Flinke og fine dere. Jeg begynner nesten å grine av å se på det, huff og huff. Bare fordi det var så fint.

    ReplyDelete
  4. Må berre seie at eg syns den rosa gangen berre er heilt fantastisk!Nydelig gang og nydelig familie! Så kjekt å følge bloggen din!

    ReplyDelete
  5. Sjønner jeg er heldig som har mannen heime nesten annenhver helg! Ellers er man enke fra torsdag (hvis man er heldig) og til søndag kveld. Hører folk sier det er galskap å ha en mann man ikke kan kommunisere med så ofte, men man blir da vant med det meste. Godt det er flere dager i uka :)

    ReplyDelete