14/12/2012

*fin fredag!


fin fredag, fintfolk!
 
avisbesøk, lutefisk (hurra thomasen har fri i kveld!), en 4-årsdag og en 3-årsdag er noen av tingene som står på agendaen vår denne helgen (rekker vi mer, egentlig?!). 
håper også på å få ferdig alle julegavene denne helgen; neste uke har jeg lyst til å bare kose meg! hvert år har jeg som mål å ikke måtte stresse rundt de siste dagene før jul, og det er svært sjelden jeg klarer det..er det noe jeg ikke kan fordra, så er det å løpe rundt i siste liten og handle ugjennomtenkte og desperate gaver. da mister jula rett og slett litt av sjarmen sin for meg! så i år SKAL jeg nå målet mitt: alle gaver ferdige innen 18. desember;)

hvordan ligger dere an til jul?

ps! jeg trekker vinneren av gyngehesten på søndag, så fortsett og delta i giveawayen vår fram til da, vettja!

2 comments:

  1. Har kanskje en eller to julegaver klare. Resten mü jeg få handlet i dag og i morgen... men regner med det blir shopping fram til juleaften på meg egentlig. Er alltid sånn. Adrenalin til siste sekund. ;)

    ReplyDelete
  2. Fiiiine familien, så utrolig lik Maria er på Jonathan!

    Jeg er nesten ferdig med gavene og har egentlig vært det lenge, men de to vanskeligste gjenstår og det er til barna. Akkurat i år sliter jeg noe voldsomt.

    ReplyDelete