05/12/2012

*funny!


gøyere blir det vel ikke?!

7 comments:

  1. hihihi... fantastisk å se søskenkjærligheten... *smelt* har to selv, og det er han eldste som får han minste til å le mest:)
    ha en fiin vinterdag, Reidun

    ReplyDelete
  2. Herlighet for noen skjønninger! Den videoen var farlig for hormonelle meg...søskenkjærlighet<3

    ReplyDelete
  3. Fantastisk! så herlig å se:-)

    Jeg har nevnt bloggen din i mitt siste blogginnlegg fordi jeg synes du er til stor inspirasjon:-)

    Ida

    ReplyDelete
  4. http://www.klikk.no/bonytt/inspirasjon/article736537.ece

    haha, gjett hvem jeg tenkte på når jeg leste denne :)

    ReplyDelete
  5. Åh! Regn med de to har mange morsomme stunder foran seg, a!

    ReplyDelete
  6. how sweet :-)
    nothing makes happier than laughing kids!
    greetings from switzerland,
    daniela

    ReplyDelete