30/12/2012

*juletapas!








fine venner inviterte i dag til juletapas (aka "ta med all restematen din fra jula, så spiser vi det opp sammen"-fest). moro for unga, og moro for de voksne! 
palma og knud bor så godt som i en autentisk 50-talls leilighet, og jeg tror jammen meg jeg må dra dit å ta bilder av leiligheten en dag jeg ikke er fullt så opptatt med å spise. hadde vært gøy å vise den fram på bloggen, for der er det mange interiør-godbiter, for å si det mildt!

jeg har en del planer for bloggen i 2013, og en av dem er å få "fint hos folk"- posten opp å hoppe ordentlig. jeg kjenner så mange som bor så fint, og det hadde vært gøy å ta dere med på små reiser hjem til dem. er dette interessant for de interiørinteresserte av dere, eller skal jeg holde meg til mammablogginga, synes dere?!
jeg ønsker å gjøre "jeg er jonathan"- bloggen enda bedre, så gi meg gjerne hint om hva dere vil ha mer eller mindre av.

fin lørdagskveld!

14 comments:

  1. Så koselig da med slik samling ;) Så koselig leiligheten virket, liker !!!

    ReplyDelete
  2. JA til bilder av femtitallsleiligheten! Jeg er så glad i bloggen din. Uansett hva du skriver om, så vet jeg at jeg får se fine, ektefølte bilder av hverdagen deres, og det setter jeg veldig pris på. Men kjør på med fint hos folk, for all del! Syns sånt er stas også :)

    ReplyDelete
  3. Ja ! Meget gerne en kombination af hverdagsblogging / mammablogging / interiør - så længe den er i samme autentiske stil, hvilket jeg ikke kan forestille mig andet end :)

    Jeg synes du er til stor inspiration, og jeg følger dagligt med på din blog - kan slet ikke lade være.

    KH Maria

    ReplyDelete
  4. Ja! Det er veldig spennende å få sniktitte inn til folk :) Inspirerende å se hvordan andre har det!

    ReplyDelete
  5. Ja,ja,ja til slike innlegg;) Så fantastisk gøy, som å reise hjem til "farmor" igjen. Bloggen din er super! Takk for all inspirasjon i året som har gått. Hilsen Wilhelmine

    ReplyDelete
  6. Ja,det synes jeg du skal gjøre:) Godt nytt år til dere!

    ReplyDelete
  7. Ja til begge deler!! Din blogg er den ENESTE "mammabloggen" jeg lesere, fordi den ikke er så mammabloggete som enkelte andre, hi hi! Skjønner? Du skriver så fint og naturlig og glorifiserer ingenting som andre kan ha en tendens til! Ingen klaging, men ingen hallelujastemning heller, og jeg liker det!!

    Samtidig har du jo en enorm interiørsans så jeg ser gjerne mer av det og!!

    HURRA!

    Klem!

    ReplyDelete
  8. Ja takk begge deler :) Nå går jeg straks ut i barselperm, og veldig klar for gode blogger!! Ps, lillegutten min elsker Vossatass-genseren jeg vant :)

    ReplyDelete
  9. Jeg kikker innom her hver dag, men er ikke flink til å legge igjen kommentarer.
    Du må gjerne ta oss med på små reiser hjem til andre, men heller ikke slutte med "mamabloggingen"
    Du er min favoritt!!!
    Ønsker deg og dine ett riktig godt 2013 også:)

    ReplyDelete
  10. Uansett hva du skriver og tar bilder av blir det bra. Men "fint hos folk" er jo veldig morsomt. Som du skriver, det er så mange som har det fint. Du tar også ærlige bilder, derfor blir det veldig bra! Jeg som bor i provinsen, har flyttet fra Oslo for mange år siden, liker bloggen din særdeles godt, fordi den gir et bilde av å være familie i fine, sjarmerende hovedstaden. Når jeg leser bloggen din lengter jeg veldig, veldig tilbake. Og noen ganger "orker" jeg ikke å se så lenge på innleggene dine,for da lengter jeg så veldig. Sukk, den som kunne eie bare noen få kvadrat i Oslo. Fortsett du i samme stil.

    ReplyDelete
  11. Wow, hvor ser det bare lækkert og hyggeligt ud!

    - Kit

    ReplyDelete
  12. Det så da innmari trivelig ut!

    Og til spørsmålet ditt: Det er så gøy og inspirerende å se hvordan folk bor. Tommel opp for "fint hos folk"!

    ReplyDelete
  13. Ja til interiør! er så kjekt å se hvordan ting kan gjøres, uten å kjøpe alt på IKEA. tror dette blir året for huskjøp, så ekstra kjekt med inspirasjon!

    ReplyDelete