14/12/2012

*lista!


opprinnelig hadde leiligheten vår to store stuer uten dør i mellom. 
for noen år tilbake så laget vi en åpning mellom disse to rommene; noe vi aldri har angret på! i åpningen ble det en stor glippe på gulvet der veggen hadde vært, og vi diskuterte litt frem og tilbake hva vi skulle gjøre med den. til slutt falt valget på en enkel stållist som vi fikk en blikkenslager til å tilpasse. den gang hadde vi eikeparkett, og det så helt allright ut med stållista da også. men etter at vi malte gulvene hvite, så kommer lista enda bedre frem, og jeg synes det er en helt knall måte å bryte opp det ellers så hvite gulvet på.
det er et eller annet med det industrielle stålet i møte med det originale stukkaturet i taket jeg bare elsker!



ikke glem giveawayen, da godtfolk!

3 comments:

  1. Dere har så kul stil altså. Helt forelsket i leiligheten deres. Liker at den er så utrolig lys og samtidig fargerik. Men jeg kan nok ikke ha hvite gulv her hjemme, for da ser jeg for meg at jeg løper rundt og skrubber og feier bort smuler hele dagen siden det synes så godt..? Eller? hvordan er det med rengjøring? stress?
    Fin fredag til deg og dine! :)

    ReplyDelete