30/12/2012

*vem kan segla förutan vind?


til tross for en lite kyndig sangstemme så synger jeg som regel for barna når de skal legge seg. for øyeblikket går det mest i "vem kan segla", en sang som rører både lille j og meg til tårer (er det mulig å ikke gråte litt til den sangen?!).

i dag morges overhørte jeg en samtale (les monolog fra jonathan) mellom lillesøster og storebror:

"mamma sier at hun alltid begynner å gråte litt når jeg skal segla fra henne. men det trenger ikke du å gjøre, maria, for jeg kommer jo alltid tilbake!". 

jeg trenger vel ikke å si at jeg begynte og stortute, og ble enda litt mer forelska i dem begge?!

lovelovlove på en søndag!

4 comments:

  1. SMELT! For en herlig storebror :D

    ReplyDelete
  2. Fint bilde av barna !! Ja den sangen er nydelig, blir alltid tårer av den. <3

    ReplyDelete
  3. For en skjønning! Åh det er så godt å være hodestups forelsket i barna sine<3

    ReplyDelete
  4. Snufs, nå kom tårene her også..
    Herlig <3

    ReplyDelete