07/01/2013

*1/52!


jonathan: alltid (i alle fall nesten) like entusiastisk og sulten på livet!


maria: har akkurat begynt å sitte i stol, og er stadig like forundret over alt det rare livet har å by på.

inspirert av jodi bak den nydelige bloggen ché and fidel, skal jeg ta et portrett av barna mine en gang i uka, hver uke, i 2013 og poste det her på bloggen. det er en fantastisk måte å dokumentere hvor fort disse to rakkerne våre vokser, og hakket mindre ambisiøst enn et portrett hver dag i et helt år, som var den opprinnelige planen.

så her er portrettene av jonathan og maria fra forrige uke (bittelitt sent ute), altså uke 1 i 2013.

ha en fin mandag!

8 comments:

  1. For en fin idé! Jeg slenger meg på :)

    ReplyDelete
  2. haha lille grøtmonster :) Søteste! Veldig god idé med portretter altså, og nydelige bilder som alltid :)

    ReplyDelete
  3. Vi slenger oss på! Så det hos Blubird Vintage, og tenkte at det var en god ide, men nå er jeg i alle fall overbevist. Kyss!

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Herregud så skjønne! Helt nydelige skatter du har.

    ReplyDelete
  6. Jeg så også innlegget på bloggen til Bluebird i helgen, og ble veldig inspirert. Tok bilder selv for 1/52 av mine to i går. Har ikke blogg selv, men mulig jeg må opprette en for prosjektets skyld. :-)

    ReplyDelete
  7. Lur idé, og sikkert utrolig artig å se tilbake på! :)

    ReplyDelete