13/01/2013

*2/52!



jonathan: her er han langt inne i en historie om pappegøyen fra amerika (vi har akkurat vært og sett kardemommeby!), og lurer på om vi ikke snart skal skaffe oss en pappegøye og en hundevalp. "ikke helt ennå", svarte jeg, og håper at han snart glemmer hele prosjekt husdyr. i alle fall for noen år til!

maria: like blid og like flørtete som alltid! jeg lurer faktisk på om vi har produsert tidenes blideste unge.

tenk at det alt har gått to uker av 2013! håper ikke resten av året går like fort. 

fin søndag!

7 comments:

  1. Jeg har latt meg inspirere av deg. Bloggen min har ligget brakk i nesten en halvt år, men denne ideen fikk den opp igjen. Hærlig.

    Elsker bloggen din og du inspirere meg på så mange måter. Takk for at du deler <3

    ReplyDelete
  2. Tidenes glis på Maria i hvertfall!! hehe, Jonathan og papegøyen hørtes ikke så ille ut...:P
    Fin søndag til dere!

    ReplyDelete
  3. Hei
    Lurer på om du kan fortelle hvilket kamera og hvilken linse du har? Og, bruker du et spesielt redigeringsprogram? Bildene dine har et spesielt preg/lys (vanskelig å forklare) som jeg liker så godt :)
    Flott blogg, jeg er innom flere ganger i uken :)

    ReplyDelete
  4. *så hyggelig at du liker bildene! her i huset florerer det av både kameraer og objektiver, men jeg bruker mest Canon g1x og Canon m når jeg fotograferer. ellers så er Canon 5d også mye brukt. bildene redigerer jeg i Photoshop:) kanskje jeg skulle laget et eget innlegg om dette?! * v

    ReplyDelete
  5. Hei igjen
    Ja, gjør gjerne det, alltid artig å lære noe nytt om bilder :)

    ReplyDelete
  6. Jeg vil gjerne lese et innlegg med photoshop/bildetips! :D

    ReplyDelete