18/01/2013

*fin fredag!


javisst, er det en fin fredag her i gården! 
jeg tørr nesten ikke skrive det, i fare for å jinxe det, men jeg drister meg til det alikevel: i natt har vi, for første gang på nesten sju måneder, sovet hele natten igjennom!
ikke en eneste gang har lille frøken "nam-nam-pupp-er-det-beste-i-verden" våknet for litt påfyll. hun sovnet kl. 1845 i går kveld, og så hørte vi ikke noe mer i fra henne før hun lå og småpludret i senga si klokka 0632 i dag morges!
det høres kanskje ikke ut som all verden, men for en mamma som til tider har vært på søvnbristens rand, så er dette ren og skjær lykke!
så nå krysser vi fingrene for at dette er den nye trenden her i heimen.

fin fredag, og god helg!

ps! vi blir fortsatt veldig glade hvis dere har lyst til å stemme på oss i kåringen av årets mest originale mammablogg!

9 comments:

  1. Dette er jo reine definisjonen på lykke :) NYT dagen, unner deg den! Helsing nybakt tobarnsmor som håper å oppleve det samme igjen, ein eller anna gang ;)
    Ragnhild

    ReplyDelete
  2. *krysser fingre for at det varer*

    Små søte engler kan drepe sterke mammaers psyke som en tørr kvist. ;)

    ReplyDelete
  3. ÅH LYKKE! Inntil jeg dro alene på ferie hjem til mamma og pappa i en uke i november i fjor, hadde jeg ikke sovet sammenhengende en hel natt siden 2009. Skjønte INGENTING da jeg våknet kl 10 på morgenen uten å ha våknet på natta. Kaldsvettet og skalv fordi -det måtte være noe GALT! haha!

    Superfin fredag til dere! klemmer fra Berlin :)

    ReplyDelete
  4. Så utrolig digg! Har fortsatt det til gode etter snart 8 mnd......Venter på at det skal skje HVER natt, men nei.. Har stemt! Fin fredag:)

    ReplyDelete
  5. Hei Vigdis :)

    god helg til deg og dine gode.
    Håper det byr på flere netter med en god natts søvn :)
    Små lykker det i hverdagen for småbarnsforeldre.

    Henriette

    ReplyDelete
  6. Halleluja! Perfekt start på helgen! (og way to go, Maria!)

    ReplyDelete
  7. Så utrolig deilig :) jeg har også en liten en på 7 mnd, og akkurat nå er jeg takknemlig for at han våkner kun to ganger om natta...;) er ikke så mye som skal il for å glede en trøtt mamma :)

    ReplyDelete
  8. Ah, vi hadde en sånn natt for en liten stund siden! Det var helt fantastisk, og jeg kunne ikke tro det ;) Tvi tvi for at dere får flere slike netter :D

    ReplyDelete