01/02/2013

*fint hos folk!




åh, jeg kunne ha flyttet rett inn på dette pikerommet (i alle fall ha innredet marias rom slik hvis hun var litt eldre)! jeg merker at jeg sakte men sikkert begynner og dras mer og mer mot sarte, enkle farger (sa hun som har malt "halve" leiligheten knall rosa!). pudderrosa og hvitt med en dæsj av brunt; i love it! spørs om jeg ikke snart må frem med malekosten her hjemme.

da er "fint hos folk"-spalten oppe og hopper igjen. noen ganger vil jeg vise inspirerende hjem jeg har funnet på nettet, og andre ganger vil jeg besøke fine hjem og fotografere selv. håper det faller i smak!

ha en fin kveld!

4 comments:

  1. Superfint!
    Gleder meg til flere slike blogginnlegg!

    ReplyDelete
  2. Hvor er det bare fint! Elsker String reolen, og opslagstavlen over sengen - Smukt:0) God weekend.
    Kh. Louise

    ReplyDelete
  3. Å herregud for et nydelig rom, helt utrolig fint!

    ReplyDelete
  4. Nydelig rom, som tatt ut av en interiørkatalog...!

    Men med to jenter på 6 og 10 år i huset, kjenner jeg at det blir for nakent og for upraktisk for min del. Jeg har selv prøvd å style rommene deres på denne måten.. uten hell:)

    Så, jeg er veldig for at barn skal få velge farger og delvis innredning og interiør selv, på sine rom. Og ja, da ender det ofte opp med cars, prinsesser, high school musical og katter og hunder og hester. Barnas verden:)

    Men det er nå en gang sånn det er blitt i denne interiørverdenen. Hvite, duse og sarte barnerom. Og nydelig er det.. å se på:)

    ReplyDelete