02/01/2013

*godt nytt år, og hallo 2013!

nytt år, ny lue (fyttikatta, hun er så søt, den lille peanøtta vår!)!

da har vi lagt bak oss både en julefeiring og en nyttårsfeiring, og vi kan skrive 2013 på papiret.
2012 var et veldig spennende år for oss, vi fikk blant annet "ny" leilighet og et nytt familiemedlem. begge deler har så til de grader svart til forventningene!
jeg tror det verken blir de store oppussingsprosjektene eller noen familieforøkning i 2013, men jeg har like vel trua på at året kommer til å by på mye fint.
takk for at dere fulgte med oss i fjor; vi håper dere vil fortsette å titte innom oss i år også!

godt nytt år, folkens!

5 comments:

  1. Godt nyttår til dere og, fininger!

    ReplyDelete
  2. Helledussen for et sjarmtroll Mariaen deres er! Godt nytt år fint folk! klemmer fra Berlin

    ReplyDelete
  3. for en herlig og blid liten snupp. godt nytt år, fine dere, håper jeg får møtt de små i året som kommer :)

    ReplyDelete
  4. Åh, så nydelig :)

    Godt nyttår til dere! Jeg fortsetter å følge med jeg, ja :)

    ReplyDelete