06/01/2013

*jul à la oss!


noen spiser risengrynsgrøt med mandel i på lille julaften. andre spiser pizza!


kjøkkensjefen iført juleskjorta.


"kommer ikke nissen snart?"


kongen av gaveracet!


julegaven med mest affeksjonsverdi; kleshenger malt i barnehagen!


romjulsmoro (og nei, vi aker vanligvis ikke med hjelm! den bare hang igjen fra da han testa de nye slalomskia to minutter før).


julegourmet for den aller minste!


 juleskoa ble vel mer brukt som julepynt enn fottøy. men fine er de!


knusefest (les peppekakehus)!

og så setter vi kroken på døra for (fjor)årets julefeiring, og ser fram i mot et godt, nytt 2013!


ps! i kveld er siste sjanse til å nominere dine favorittbloggere til Mammablogg Awards. jeg blir selvfølgelig kjempeglad hvis du har lyst til å nominere meg!

5 comments:

  1. Jeg blir så glad av ammebildene av deg og Maria. De er så vakre! Det er sånne man ser på om mange år til når barna er store, og feller en tåre.
    Hilsen amme-entusiasten. hehe.

    ReplyDelete
  2. Jeg er enig med Jona. Jeg får klump i halsen av å se det ammebildet, det er noe med hele stemningen. Vakkert.

    ReplyDelete
  3. Iben hadde også fått julesko. De falt av.

    ReplyDelete
  4. Så masse fine bilder! Her er sushi tradisjon på lille julaften. Barna digger tempura, og i år begynte de for første gang å like sashimi og. Digg med noe lett før julematkjøret setter inn. Elsket forøvrig kleshengeren. Veldig lur og praktisk barnehagegaveidé!
    Og så må jeg jo si meg enig med Mona og Jona. Eeeelsker ammebildet! Ha en topp uke, du vakre!
    Mange klemmer fra Susanne

    ReplyDelete
  5. Jeg er oppvokst med pizza på lille julaften! Litt utradisjonelt men VÅR tradisjon. Etter at juletreet var ferdig pyntet ventet det pizza og "Grevinnen og hovmesteren". Julestemningen var på topp med huset fullt av nisser, juletreet fullt av flagg og glitter og ribba klar til julaften- fine minner! Fin blogg du har, er jevnlig innom å leser! Lykke til med portrettprosjektet i 2013! Hilsen Marianne

    ReplyDelete