30/01/2013

*on a piece of paper!


word!

5 comments:

  1. Så bra sagt! Digger disse dorullene med kloke ord:)

    Forresten; tøft prosjekt med bilde av barna hver uke - takk for tips!Her er ideen å lage et scrapp album for året 2013,uke for uke:)
    Fortsatt glad Onsdag

    ReplyDelete
  2. Hei Vigdis!
    Tusen takk for en så utrolig fantastisk blogg. Jeg blir så glad av å lese den. Jeg venter selv nå mitt første barn og synes det er så inspirerende og flott å lese om hvordan dere har det og ikke minst se alle de vakre bildene.

    Jeg lurer på en liten ting også, som ikke har noe med dette innlegget å gjøre, men hvilken fargekode er det på det mintgrønne (?) skapet dere har i stua? Tenkte å male krydderhyllen min i samme farge.

    Hilsen Martine

    ReplyDelete
  3. Så fint skrivet och extra fint på det här papperet!

    ReplyDelete