06/01/2013

*the earlybirds!


her har vi akkurat gjort unna den tredje så godt som søvnløse natta på rad (jeg begynner å lure på om maria har blitt døgnvill etter nyttår!), og en kanne med kruttsterk kaffe står klar for å hjelpe meg til og holde øynene oppe!
earlybirdsa bestemte seg for at dagen skulle starte kl. 0615 her i dag, og det gjorde den med full bamsefest i voksensenga! selv om jeg mer enn gjerne skulle ha rullet meg over og sovet i sju timer til, så må jeg innrømme at det ikke var så aller verst å tilbringe morgenkvisten sammen med denne artige gjengen.

håper dere får en finfin søndag; trøtte eller ei!

5 comments:

  1. Saa bra bilde! Saann ser vaar seng ut ogsaa hver morgen ;-)
    Du er saa god paa aa finne balansen mellom korte, sote innslag og noen lengre, dypere, debatt skapende poster paa bloggen din. Det er en fryd, og inspirasjon, og folge med! GOD SONDAG til dere ;)

    ReplyDelete
  2. Fy fader, dere får litt å passe på med disse to skjønnhetene altså! Gutta kommer til å stå i kø på mopedene sine, og en haug med jenter kommer til å stå fnisende på døra!!

    Herlige unger! Men det er kanskje ikke så rart, mora er bra herlig hun og virker det som!

    ReplyDelete
  3. God morgen søtinger!
    Tidlig oppe her også med to prinsesser som sang HØYT over frokosten. Herlig måte å våkne på.

    ReplyDelete
  4. Han har bare så nydelige brune øyne. Er såå fint med brune øyne. Har maria blå øyne? Trodde brunt var dominerende?

    ReplyDelete
  5. Anonym: Min mann er halvt spansk med brune øyne og mørkt hår og mørke trekk, men sønnen vår har likevel knall blå øyne:-) Det kommer an på hans foreldre igjen, moren hans har blå og faren brune. Ergo har han ett av hvert gen, så selv om han har brune ga han fra seg sitt blå, om du skjønner? Derfor fikk sønnen vår blå øyne. Hadde han gitt fra seg sitt brune, hadde sønnen vår fått brune selv om jeg har blå.
    Måtte bare svare, hehe:-)

    Nydelig bilde av to vakre skapninger. Digger bamsefest:-D

    ReplyDelete