10/02/2013

*6/52!



et portrett av barna, en gang i uka, hver uke i 2013.

jonathan: det er ikke alltid så greit å være 4 år og snart fire måneder. trassen sitter lett i den lille guttekroppen om dagen, og mamma og pappa har mange regler han må forholde seg til. jeg tror han synes vi er veldig urettferdige, men jeg håper og tror at han på sikt vil forstå at det bare er godt ment. 

maria: hun "snakker" som en foss, vinker med høyre hånda og smiler fra øre til øre (nesten) hele tiden. det må være godt å være sju måneder og to uker og ikke ha en anelse om at livet en gang vil by på større utfordringer enn å lære seg å krabbe (selv om det kan være vanskelig nok i seg selv!).

ha en fin kveld, folkens!

3 comments:

  1. Elsker badebildet av Jonathan! Minte meg på at jeg må kjøpe skumbad til jentene! Og Maria... tannløse smil er så søtt at jeg dæver. Fin søndagskveld til dere :)

    ReplyDelete
  2. Et fantastisk projekt, jeg også har kastet mig ud i. Glæder mig til året er omme, hvor udviklingen kan ses uge for uge.
    Skønne unger :-)

    Tanker fra
    Carina

    ReplyDelete
  3. Maria er så skjønn!! Hvordan gikk det med flasken foressten? Får hun flaske nå + amming?
    Har ei på 9 mnd så er i samme siget:) Jeanette.

    ReplyDelete