17/02/2013

*7/52!



et portrett av barna, en gang i uka, hver uke i 2013.

jonathan: han har vært syk og slapp mesteparten av uka, stakkars. da har det vært godt å få ligge i voksensenga og se på nrk super på data`n til pappa.

maria: jeg hadde det slik da jonathan var på den alderen, og jeg har det slik nå; jeg har bare lyst til å fryse tida, slik at jeg for alltid kan ha den lille, lubne babyen min som kan lage moroansikt å holde armene opp for og vise hvor stor hun er. ah, du søte, søte babytid!


ps! vi er så heldige å være er én av de ti finalistene i nibs utfordring "tid for kontraster", og vi blir selvfølgelig kjempeglade om du har lyst til å stemme på oss her!

5 comments:

  1. Herlige bilder! Skjønner hva du mener med å fryse tida. Har det sånn hele tiden. Synes tida går så altfor fort. God bedring til J! Du har min stemme;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. *ja, man vil jo fryse tiden konstant! men samtidig vil man jo ikke det; for det blir jo bare bedre og bedre:) takk for stemmen, hanne - setter stor pris på den! v*

      Delete
  2. Åååå, så herlig! Elsker bloggen din, leser hver dag:) kommenterer aldri, men nå er jeg bare nødt å spørre hvorndet sengetøyet er fra???

    ReplyDelete
    Replies
    1. *så koselig at du liker bloggen!! ja, er ikke sengetøyet fint?! det er fra ellos. *

      Delete
  3. kult, gratulerer så mye med finaleplass. Wow. Må inn å stemme med engang! ;D
    Håper denne uken blir bedre for lille j.

    ReplyDelete