05/02/2013

*middag!



det ukentlige middagsinnlegget mitt har falt litt ut etter jul. det er ikke fordi vi har sluttet å spise middag, men rett og slett fordi det er vanskelig å få tid til og fotografere maten når man har en baby som skal mates og en fireåring som ikke alltid har den beste matlysten i verden og må lokkes og lires til den store gullmedaljen. da har thomasen og jeg hendene fulle, for å si det sånn!

men noen bilder har jeg alikevel rukket å ta, så her er et lite utvalg av hva vi har spist til middag den siste måneden:

1. takeaway pizza med kjøttboller, oliven og paprika.
2. sashimi med mangosalsa.
3. stekt laks med spinat og pestosalat.
4. noodle wok med strimlet svinekjøtt og grønnsaker.
5. meksikansk tomatsuppe med egg, mais, paprika og parmesan.
6. oksehalegryte kokt på brown ale.
7. ovnstekt torsk med pesto, stekte rotgrønnsaker med bacon
+ brokkoli og poteter.
8. pasta bolognese. 
9. sterk kyllingsuppe med grønnsaker og scampi.

4 comments:

  1. ÅH her sitter jeg og er skrubbsulten og så popper dette innlegget opp... Vet ikke om jeg hadde klart å si nei til den pizzaen akkurat nå...

    ReplyDelete
  2. Hurra! Har savna middagsinnleggene dine :-)

    ReplyDelete
  3. Mange herlige tips du!
    Men den streke suppa med scampi så veldig god ut;)
    Har du lyst til å dele oppskrift med meg, og helst innen formiddagen i morgen!?
    Det er lov å håpe ihvertfall;)
    men skjønner hvis tiden ikke strekker til!

    Du kan kan evt send den til mallabergh@hotmail.com el http://ellevillamalla.blogspot.no/

    En fin dag til deg og lille søta;)

    -malla-

    ReplyDelete
  4. *malla: http://bodilisme.wordpress.com/2012/09/20/hot-kyllingsuppe-med-scampi/

    vigdis*

    ReplyDelete